ח"כ אזולאי לאחר העימות הסוער עם הרפורמי: "הכאב זועק מהלב"

    אסתי פלד 2 Comment on ח"כ אזולאי לאחר העימות הסוער עם הרפורמי: "הכאב זועק מהלב"

    לאחר העימות הסוער במליאת הכנסת בין ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) לרפורמי ח"כ גלעד קריב, התראיין אזולאי ל"מהדורה המרכזית" וסיפר על העימות שנבע מכאב גדול, "בפועל הרפורמי ועבאס מנהלים כעת את המדינה היהודית, בכאב הזה זועק מהלב שלי שרפורמי מנהל את המדינה היהודית"

    צילום: פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר העימות החריף בין ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) לח"כ הרפורמי גלעד קריב (העבודה) התראיין ח"כ אזולאי ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן תקף את יו"ר הכנסת שהורידו מהדוכן, "זה הצביעות של היו"ר, תמיד משחק אותה ממלכתי, ועכשיו הוא הראה שאין לו ממלכתיות. הרי אם אתה רוצה להעיר תעיר גם לרפורמי שקפץ כמו תמיד. אי אפשר כבר לשמוע את השטויות שהוא אומר".

    אזולאי הסביר את הכאב הגדול מול אותו הרפורמי, "כשלוחצים על האצבע ודורכים הגוף כואב אנחנו זועקים. הרי אנחנו רואים את העוולה ואת הגיבוי שהוא מקבל, מילא היה פה ונשאר זרוק בסדר, הרי נתנו לו וועדת חוקה שהוא עושה בה מה שהוא רוצה".

    אזולאי סיפר "לפני שבועיים העלנו את חוק הגיור והם ביקשו להגיע להבנות הם הלכו לרפורמי, פתאום מתברר שהרפורמי ועבאס מנהלים את המדינה היהודית. הכאב הזה זועק מהלב שלי שרפורמי מנהל את המדינה היהודית דרך כהנא".

    האזינו לעימות הסוער בכנסת בין ח"כ הרב ינון אזולאי לרפורמי ח"כ גלעד קריב.

     



    2 תגובות

    מיין תגובות