רבה של ירושלים: "מצווה רבה וחשובה מאוד להתחסן"

    צבי טסלר No Comments on רבה של ירושלים: "מצווה רבה וחשובה מאוד להתחסן"

    בצל החשש מהתפרצות נוספת בעיקר בקרב ילדים, קרא היום רבה של ירושלים הגרש"מ עמאר במהלך פגישתו עם פרויקטור הקורונה פרופ' סלימן זרקא, לחסן את הילדים והבהיר, "לא ללכת אחרי אנשים שבאים בטענות שווא ומדיחים בדברי הבל. אין להם שום בסיס, ושום סבר ושום טענה אמיתית" | תיעוד

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הראשון לציון ורבה הראשי של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר נועד היום (רביעי) בלשכתו עם ממונה הקורונה פרופ' סלמן זרקא בעניין חיסוני הילדים ובצל החשש מהתפרצותו של גל תחלואה נוסף. הרב עמאר בירך על מבצע חיסוני הילדים ותקף במילים חריפות את מתנגדי החיסון המפיצים כזבים ומונעים מאנשים להגן על עצמם מפני הנגיף.

    "אני כבר קראתי כמה פעמים לציבור כולו. שעלינו לשמוע לדברי הרופאים ולהתחסן" אמר הגרש"מ עמאר. יש לנו בארץ רופאים מומחים ממדרגה ראשונה בכל התחומים, ומדענים גדולים שמתכבדים בהם גם בעולם הרחב. בעניין חיסון הילדים, אנחנו יודעים על מקרים רבים שסבא או סבתא נדבקו מהנכדים, או לפעמים דוד או דודה הלכו לעולמם".

    רבה של ירושלים סיפר לפרוייקטור כי מספר פעמים ניגשו אליו מתנגדי חיסונים וניסו לשכנעו לסגת מעמדתו אך הוא גער בהם. "יש המתנגדים שמפיצים כזבים משום שהם תמיד חייבים להיות הפוכים, ויש שעושים זאת בכדי שיתייחסו אליהם".

    הרב סיפר "ביקרתי בבית של אשה בהריון שנפטרה מהקורונה והיא היתה מתנגדת חיסונים. היא ובעלה. והייתה גם מפרסמת… כשבאתי לנחם אמר לי בעלה בבכיות 'בבקשה תודיע שאנחנו חוזרים בנו. תודיע שאנחנו מבקשים שיתחסנו".

    הרב הבהיר בדבריו כי "גם הילדים, אפילו שמישהו יכול לטעון שהם עוברים את המחלה בקלות, זה מסכן את כלל האוכלוסייה. על כן מצווה רבה וחשובה מאוד להתחסן, ולא ללכת אחרי אנשים שבאים בטענות שווא ומדיחים בדברי הבל. אין להם שום בסיס, ושום סבר ושום טענה אמיתית".

     

    הרב עמאר סיפר שנפגש עם פרופסורים מומחים מהשורה הראשונה, מנהלי מחלקות פוריות, לב וילדים, וחקר ודרש אחר בטיחות ויעילות החיסון, ומצא את הכל דברי אמת. הרב עמאר ציין כי לאורך ההסטוריה מספר פעמים החיסונים הצילו רבבות וכי הטענות על נזקים לטווח ארוך הם עורבא פרח בעוד שהקורונה קטפה מאיתנו יהודים יקרים וטובים שיכלו להתחסן ולהנצל.

     



    0 תגובות