בחסדי שמים: הפצועה מהפיגוע בשמעון הצדיק, שוחררה מביה"ח

    בנצי לייזרוביץ No Comments on בחסדי שמים: הפצועה מהפיגוע בשמעון הצדיק, שוחררה מביה"ח

    מנהל המחלקה הכירורגית פרופ׳ חגי מזא״ה, עדכן: "הפצועה פונתה אלינו על ידי מד״א כשהסכין נעוצה בגבה, בדיוק כפי שצריך לפנות במקרה כזה. במזל גדול – למרות גודלה של הסכין, הדקירה בגבה לא הייתה עמוקה ואנו משחררים אותה לאחר הטיפול לביתה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במרכז הרפואי הדסה הר הצופים, מעדכנים כי האישה שפצעה הבוקר בפיגוע הדקירה בשכונת שמעון הצדיק, מוריה כהן – שוחררה לביתה לאחר שטופלה על ידי צוותי כירורגיה ורפואה דחופה.

    מנהל המחלקה הכירורגית פרופ׳ חגי מזא״ה, עדכן: "הפצועה פונתה אלינו על ידי מד״א כשהסכין נעוצה בגבה, בדיוק כפי שצריך לפנות במקרה כזה. במזל גדול – למרות גודלה של הסכין, הדקירה בגבה לא הייתה עמוקה ואנו משחררים אותה לאחר הטיפול לביתה".

    בבית הספר: נלכדה המחבלת שדקרה אישה בשכונת שמעון הצדיק

    בעלה של הפצועה, דביר כהן ובני משפחתה שהקיפו אותה מסרו עם צאתם: "אנו מודים בחום לצוות בית החולים הדסה הר הצופים על הטיפול המסור והעוטף, ומאחלים בריאות לכולם".

    מוקדם יותר, שוחח הבעל עם כלי התקשורת וסיפר כי מצבה של רעייתו טוב. הוא סיפר כי המחבלת היא שכנה שלהם שמכירה אותם, שיצאה הבוקר מביתה ועקבה אחרי רעייתו ודקרה אותה. לדבריו, המחבלת, צעירה כבת 15 – נבהלה בעצמה מהסיטואציה וברחה ובנס הסכין לא חדרה לאיברים פנימיים ורעייתו לא נפצעה קשה יותר ובחסדי שמים לא קרה דבר לילדיו. "אני ודע מי הם, הם גרים מולי", סיפר דביר כהן והוסיף: "אנחנו חווים כבר תקוה ארוכה גל של טרור ארוך. אנחנו כבר רגילים למרבה הצער. אנחנו משתדלים לחיות את חיינו כרגיל".



    0 תגובות