עבאס מסרב לגנות את הטרור: "עלילות דם"

    אבי רבינא No Comments on עבאס מסרב לגנות את הטרור: "עלילות דם"

    עבאס השתלח בנציגי הימין הקיצוני בכנסת: "בן גביר וסמוטריץ' לא למדו היסטוריה יהודית: עלילות דם והאשמות שווא היו נחלתם של שונאי היהודים. שניהם הולכים בדרכם"

    צילום: Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר רע"מ, ח"כ מנסור עבאס מתייחס לדרישות שהופנו כלפיו בימים האחרונים לגנות פיגועי טרור. "‏באתי לפוליטיקה בשליחות ערכית ומוסרית: לקדם שיח פוליטי סובלני ושותפות אמת, לטובת כל אזרחי המדינה", כתב הבוקר (רביעי) עבאס. "לא מספיק להתפלל לשלום, מוכרחים לפעול להגשימו, קודם בין כל אזרחי ישראל".

    עבאס השתלח בנציגי הימין הקיצוני בכנסת: "בן גביר וסמוטריץ' לא למדו היסטוריה יהודית: עלילות דם והאשמות שווא היו נחלתם של שונאי היהודים. שניהם הולכים בדרכם".

    כזכור, בימים האחרונים אירעו שורה של פיגועי טרור בזה אחר זה כשהאחרון שבהם עד עתה, הוא פיגוע הדקירה בשכונת שמעון הצדיק שאירע הבוקר, בו נפצעה באורח קל אישה כבת 26. לפני יומיים, בלילה שבין ראשון לשני אירע פיגוע דריסה במעבר תאנים בשומרון, בו נפצע באורח קשה מאבטח אזרחי שהוצב במקום. יומיים קודם לכן, בשבת האחרונה אירע פיגוע דקירה בשער שכם, בו נפצע בחור ישיבה כבן 20. על כל אותם אירועים חמורים לא נשמעה התייחסותו של יו"ר רע"מ והוא לא טרח לצאת נגד המעשים הנפשעים ולגנות את פיגועי הטרור.

    ח"כ בצלאל סמוטריץ', שנאם מעל דוכן הכנסת ביום שני בלילה, פנה לח"כ עבאס ודרש ממנו לגנות את הפיגועים. בתגובה, קם עבאס ויצא מהמליאה.

    צילום: ערוץ הכנסת

    צילום: Flash90


    0 תגובות