בבית הספר: נלכדה המחבלת שדקרה אישה בשכונת שמעון הצדיק

    בנצי לייזרוביץ וקובי פינקלר No Comments on בבית הספר: נלכדה המחבלת שדקרה אישה בשכונת שמעון הצדיק

    המשטרה לכדה את המחבלת שביצעה את הפיגוע בשמעון הצדיק – בת 15 שאותרה בבית הספר. בפיגוע נפצעה אשה כבת 26 באורח קל ופונתה לבית החולים בהכרה מלאה, לאחר שנדקרה בגבה

    צילום: דוברות איחוד הצלה
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוחות המשטרה איתרו לפני דקות אחדות את המחבלת שביצעה הבוקר (רביעי) את פיגוע הדקירה בשכונת שמעון הצדיק. המחבלת, כבת 15 אותרה בבית הספר בו היא לומדת.

    מוקדם יותר הבוקר היא דקרה אישה כבת 26 שהייתה בדרכה עם ילדיה בכניסה לשכונת שמעון הצדיק בירושלים. חובשים ופראמדיקים העניקו לפצועה טיפול רפואי במקום ופינו אותה לבית החולים הדסה הר הצופים כשמצבה קל (על פי ביה"ח) ובהכרה מלאה.

    יחיאל שטרן חובש איחוד הצלה שהעניק לה סיוע ראשוני מסר: "לדברי עוברי אורח היא נדקרה כשצעדה עם עגלת תינוק (לקחה את הילדים לבית הספר) ובעקבות כך היא נפצעה באורח קשה. הענקתי לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי הדסה הר הצופים במצב יציב".

    הפראמדיקים של מד"א משה קורדובה ודודי גור סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו סמוך לכניסה לקבר שמעון הצדיק אישה עם ילדים שהייתה בדרכה להביא אותם למסגרות כשהיא דקורה. היא הייתה בהכרה מלאה והתהלכה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשמצבה קשה ויציב. בדרך היא תקשרה איתנו. הילדים לא נפגעו ונשארו בהשגחתם של השוטרים במקום".

    ממשטרת ישראל נמסר: "לפני זמן קצר התקבל במשטרה דיווח על אירוע דקירה בצומת הכניסה לשכונת שיח׳ ג׳ראח. מהמקום פונתה אשה לקבלת טיפול רפואי. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום ומבצעים סריקות אחד חשודה שנמלטה".

    בבית החולים הדסה הר הצופים, עדכנו: אל יחידת הטראומה במחלקה לרפואה דחופה בהדסה הר הצופים פונתה, על ידי מד״א בת 26 שנפגעה בגב בפיגוע דקירה. מטופלת בהכרה מלאה ובמצב קל.

    השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב: "פיגוע הדקירה הבוקר, שהוביל לפציעתה של אם יהודיה שהלכה עם ילדיה בכניסה לשכונת שיח׳ ג׳ראח, הוא אירוע קשה. תודות לפעילות מהירה של מחוז ירושלים במשטרת ישראל נתפסה החשודה והובאה למעצר. אני מאחל החלמה מהירה לפצועה".

    יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, הגיב: "הטרור מרים את הראש. בשבועיים האחרונים אנו עדים לעלייה בגל הטרור, פיגוע רודף פיגוע והממשלה שותקת. כאשר עוברים מעל שבועיים וביתו של המחבל שרצח את אליהו קיי הי"ד אינו נהרס, זה מחדל. אני קורא לממשלה להרוס עוד היום את בית המחבל. בינתיים ממשלת ישראל מעבירה מסר שהיא נכנעת וחלשה מול הטרור. רק עונש מוות למחבלים, הריסת בתי המחבלים וגירוש משפחתם יובילו לירידה בהיקף אירועי הטרור".

    ח"כ בן גביר הוסיף: "יחד עם כל עם ישראל שולח רפואה שלמה ומתפלל להחלמתה של הפצועה בפיגוע הבוקר".



    0 תגובות