עו"ד ששי גז: "תיק 4000 לא היה אמור בכלל להיות מוגש לבית המשפט"

    אסתי פלד 1 Comment on עו"ד ששי גז: "תיק 4000 לא היה אמור בכלל להיות מוגש לבית המשפט"

    עו"ד ששי גז בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מנתח את מהלכי המשפט של נתניהו בתיק 4,000 ומסביר מדוע העד ניר חפץ מתקשה להיות אמין, "אם יגיד ששיקר? יועמד לדין. מצד שני תרגילי החקירה הקשים ייתכן ואילצו אותו לשקר"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד ששי גז מבכירי הפרקליטים בישראל, בריאיון הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן בחן את הליך משפטו של ראש הממשלה לשעבר נתניהו על רקע עדות ניר חפץ ואמר, "רוב המשפטנים מבחינים בין תיק אלף לארבעת אלפים, תיק אלף הוא תיק קל להוכחה, בו אתה מאשים אדם בהפרת אמונים ואתה יודע שהוא אכן מודה שקיבל סיגרים ומשקאות והוא ישב בצמתים שלא אמר ואתה מבין שיש סיכוי להרשיע אותו".

    עו"ד גז הבהיר, "תיק 4000 בכלל לא היה צריך להיות מוגש בכלל, אתה מאשים לראשונה מישהו במדינת ישראל והוא ראש הממשלה, מאשים אותו בסיקור חיובי דבר שטרם היה. המדינה צריכה להוכיח שבכלל היה סיקור חיובי. בנוסף אתה צריך להוכיח שביבי קיבל את זה בשונה מפוליטיקאים אחרים אבל אתה רואה שגם השאר עדשו את זה".

    עו"ד גז הוסיף, "הדבר הבא קשה להוכיח, זה מה שהוא נתן לאלוביץ'. המדינה טוענת שהוא נתן הטבה רגלטורית לבזק על סך מיליארד שקל וזה חפץ היה צריך להביא את ההוכחה ואין עד היום רסיס של ראייה תמורת הסיקור הזה ולכן לא חיזקת את עבירת השוחד, ההפך".

    על האפשרות שחפץ משחק בין נתניהו לפרקליטות אומר עו"ד גז, "יכולה להיות תיאוריה שניר חפץ אומר אני אתן להם מה שהם יודעים ממילא, אבל הוא עד מדינה והוא צריך לתת להם משהו בתמורה. יש לו ייסוד לבוא ולומר שכל הלחץ בחקירה גם לי להיות עד מדינה ויום אחד הוא גם יכול לתבוע את המדינה על הדברים הללו".

    בסיום דבריו אומר עו"ד גז כי תמיד חשב שתיק ארבעת אלפים לא היה צריך להיות כלל מוגש, לדבריו "הדבר העיקרי שצריך להוכיח פה שבגלל התרגילים הקשים חפץ שיקר. אבל חפץ יכחיש. אבל אז יקום הסנגור של נתניהו יגיד איזה ברירה יש לו, אם יגיד ששיקר? הוא יעמוד לדין כי הוא צריך לעמוד בהסכם".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יעשו הכל כדי להפליל את ביבי
      לצערנו הרב