הרב בצרי בהפגנת הימין: "בלי כדור אחד נמחקים מעם ישראל אלפים רבים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הרב בצרי בהפגנת הימין: "בלי כדור אחד נמחקים מעם ישראל אלפים רבים"

    הרב יצחק בצרי נאם הערב בהפגנת הימין הגדולה בתל אביב, והתייחס לסכנה הרוחנית במאבק על זהותה היהודית של המדינה, "ובזמן הזה' – יש עמותות מחוץ לארץ שמשקיעות הון בתוכניות איך למחוק את התורה של העם היהודי. השאיפה שלהם זה יהדות ארצות הברית"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למעלה מ-10,000 מפגינים משתתפים כעת בהפגנת הימין בתל אביב, במחאה על הרס זהותה היהודית של המדינה. בין הנואמים הערב (שלישי) עלה לדבר הרב יצחק בצרי מרבני ישיבת המקובלים "השלום" בירושלים.

    הרב פתח את נאומו עם ציון חג החנוכה ואמר, "אנחנו נמצאים אחרי חג חנוכה. כולנו אמרנו בתפילות בכל יום שלוש פעמים בברכת המזון ובהדלקה "בימים ההם בזמן הזה". 'בימים ההם' – עמדו המתייונים להכרית את היהדות, את התורה הקדושה".

    הרב הוסיף, "ובזמן הזה' – יש עמותות מחוץ לארץ שמשקיעות הון בתוכניות איך למחוק את התורה של העם היהודי. השאיפה שלהם זה יהדות ארצות הברית שכולנו רואים ובוכים שמכל ארבעה יהודים בארה"ב יש שלושה מתבוללים" סיפר הרב על השמד הרוחני בארה"ב שרוצים להביא לכאן ע"י הרפורמים.

    הרב הוסיף, "בלי כדור אחד נמחקים מעם ישראל אלפים רבים, והם רוצים להביא את זה לכאן ולמחוק את העם היהודי. אנחנו רוצים רק לפי החוק שהשם יעזור לנו שלא יוכלו להחריב את העם היהודי. שהעם היהודי יהיה חי וקיים" זעק הרב מעל הבימה.

    הרב הזכיר את ההיסטוריה של עם ישראל ואמר, "כולם נעלמו מהעולם, מואב, עמון, בבל. כולם נמחקו ועם ישראל זה דבר פלא שנשאר חי וקיים. עזבנו את בבל ואת כל מדינות העולם כדי להגיע לכאן".

    בסיום נאומו אמר הרב בצרי, "הם מתרגשים כשאנחנו מצליחים לעסוק בתורה. הם אומרים אל תניחו תפילין בתל אביב ואנחנו מניחים. זה כואב להם שאנחנו מביאים יהודים לשמור שבת כהלכתה. אני מברך את הפוליטיקאים השמאלנים שכולכם תחזרו בתשובה אמן" איחל הרב.

    בסיום דבריו קרא הרב בצרי שמע ישראל יחד עם הקהל.



    0 תגובות