בן גביר: "חזקה על מחאה שאינה מושבת ריקם"

    מערכת האתר 1 Comment on בן גביר: "חזקה על מחאה שאינה מושבת ריקם"

    יו"ר עוצמה יהודית ואיש ה"ציונות הדתית" בראיון בתוכנית "הפוך על הפוך" עם אבי רבינא:"הרבי מליובוויטש אמר פעם: "חזקה על מחאה שאינה מושבת ריקם" מזכיר לך שהפגנת בלפור הייתה מבחינת אנשים השמאל הצלחה" | ממשלת נתניהו לא הייתה נקייה משגיאות אבל הבדל שמיים וארץ בין ממשלת בנט לנתניהו" | האזינו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת איתמר בן גביר מהציונות הדתית ויו"ר עוצמה יהודית בראיון בתוכנית "הפוך על הפוך" עם אבי רבינא: "בעזרת ה' נגיע להפגנת הימין הערב, אני מקווה עם המוני המוני אנשים. כל פעם שאני מגיע שואלים אותי מה עם הציבור הדתי, איפה עם הציבור החרדי – כולנו צריכים להיות שם הערב. הממשלה הזאת רעה לכולנו".

    "הרבי מליובוויטש אמר פעם: "חזקה על מחאה שאינה מושבת ריקם" מזכיר לך שהפגנת בלפור הייתה מבחינת אנשים השמאל הצלחה. אני הלילה לא הלכתי הביתה אנחנו מחוקקים, אנחנו עושים פיליבסטרים, אנחנו עושים הכל כדי להפיל את הממשלה הרעה הזאת" אמר בן גביר.

    ממשלת נתניהו לא הייתה נקייה משגיאות. הייתי בסיור בדרום, ראיתי את הווילות – זה לא דבר שנבנה בארבעה חודשים. אבל אחרי שאני אומר את הדברים הללו יש הבדל שמיים וארץ בין ממשלת בנט לנתניהו. קח לדוגמה את עניין הרמת הראש של האויבים שלנו בכנסת – וואליד טאהה יושב ראש וועדת הפנים. אתה מבין את המשמעות?.

    בן גביר הוסיף על ענייני היהדות אותן פורצת הממשלה – האזינו:



    1 תגובות

    מיין תגובות