חה"כ פינדרוס: "רוח המפקד בכל משרדי הממשלה נגד הציבור החרדי"

    מערכת האתר No Comments on חה"כ פינדרוס: "רוח המפקד בכל משרדי הממשלה נגד הציבור החרדי"

    חבר הכנסת יצחק פינדרוס מיהדות התורה תוקף בחריפות את ראש הממשלה בנט ואת השר מתן כהנא: "אי אפשר להאמין למילה שיוצאת להם מהפה" | "יש מדיניות ורוח המפקד בכל משרדי הממשלה בהמון נושאים נגד הציבור החרדי שמובל על ידי נציגי הממשלה"

    ח"כ יצחק פינדרוס צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך תוכנית "הפוך על הפוך" עם אבי רבינא תקף חה"כ יצחק פינדרוס את הממשלה הנוכחית ומספר על כינוס החירום שערכו הסיעות החרדיות אתמול: "סיכמנו על הקמת צוות שיבנה תוכנית מלחמה על המהלכים של מה שנקרא היום ממשלה".

    "בסופו של דבר הסיעות יושבות אחת עם השנייה, לא רק יהדות התורה אלא גם ש"ס, וכמובן יש לנו שיתוף פעולה גם עם שאר המפלגות שהמסורת חשובה להן. צריך להסביר לציבור הרחב את הסכנות שהממשלה הזאת מקדמת, על כל מחלקותיה ומפלגותיה ואנחנו רואים את זה כל הזמן" אמר פינדרוס.

    יש מדיניות ורוח המפקד בכל משרדי הממשלה בהמון נושאים נגד הציבור החרדי שמובל על ידי נציגי הממשלה. אי אפשר להאמין להם ואין לך עם מי לדבר, עם מירי רגב במשרד התחבורה היה עם מי לדבר היום אין. אנחנו צריכים להביא את זה למודעות. הממשלה לא הייתה מודעת לזה בהתחלה הם חשבו שהם יוכלו לקנות את החרדים בנזיד עדשים, עכשיו הם מבינים שאי אפשר ויש לזה משמעויות רבות".

    האזינו לראיוןם המלא והתקיף:



    0 תגובות