רגב במתקפה ישירה על כהנא: "השר המתייוון הראשון במשרד הדתות"

    אתר קול חי No Comments on רגב במתקפה ישירה על כהנא: "השר המתייוון הראשון במשרד הדתות"

    ח"כ מירי רגב התארחה לשיחה פוליטית ב"הפוך על הפוך" ותקפה בחריפות את הממשלה על ההתרפסות בפני רע"מ, "ראינו שהם מוכרים את כל הערכים שלהם ואת כל האג'נדה שלהם לעבאס. כי הוא ראש הממשלה". ועל השינוי הדרמטי בצביון המדינה: "אם בין גוריון היה כותב את מגילת העצמאות היו קוראים לו ימני פנאטי" | האזינו

    12:49
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on המסר המיוחד מבית המקדש – לאימהות המנקות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השרה לשעבר וח"כ מירי רגב (הליכוד) התארחה בתוכנית ל"הפוך על הפוך" בהגשת אבי רבינא. בראיון תקפה רגב בחריפות את הממשלה והבהירה כי כל העת עושים הכל באופוזיציה להפיל את הממשלה שאותה כינתה, "הממשלה המסוכנת, המנותקת והמתייוונת הזאת".

    רגב הסבירה את הדבק המאחד את הקואליציה עד כה ואמרה, "הם מאוחדים ומוותרים אחד לשני על כל דבר רק כדי להישאר צמודים לכיסא. ראינו שהם מוכרים את כל הערכים שלהם ואת כל האג'נדה שלהם לעבאס. כי הוא בעצם ראש הממשלה, וברגע שעבאס אומר לא אז אף אחד מהם לא יכול להישאר בתפקידו" הסבירה רגב.

    על הביקורת כי האופוזיציה נחלשה בנראות במליאה אמרה רגב, "אנחנו פועלים. רואים את הפעילות שלנו במליאה, אנחנו נמצאים בוועדות הכנסת כל אחד על פי הנושאים שהוא מקדם, עדיין אין לנו יכולות לבוא ולהצביע בכנסת".

    על המלחמה על זהותה היהודית של המדינה לאור מהלכי הממשלה אמרה רגב, "אם בין גוריון היה כותב את מגילת העצמאות היו קוראים לו ימני פנאטי קיצוני. כמות פעמים שהזכיר את המילה יהודית,  מדינה יהודית במגילת העצמאות. הצביון היהודי במדינת ישראל הוא הדבר שאנחנו צריכים להילחם לא יכול להיות שממשלה שמכרה את המקור היהודי שלה" תקפה ח"כ רגב.

    רגב עברה להתקפה אישית כנגד שר הדתות מתן כהנא שמוביל את כל הרפורמות המסוכנות לזהותה היהודית של המדינה בכשרות, בגיור ובהמשך חלוקת הכותל והיחס לרפורמים בארץ הקודש, "יש הרבה אנשים עם כיפה, השר המתייוון הראשון במשרד הדתות".

    האזינו:



    0 תגובות