- רדיו קול חי - -

דמי חנוכה: הרבנים חילקו אלפי שקלים לבחורי הישיבות  • צפו 

צילום: יוסי רוזנבוים

מעמד  מרומם של חבורות,  נערך במוצ"ש האחרון ע"י ארגון 'רוממות' לבני הישיבות, בשכונת רמות בירושלים. את הערב התורני הנחה הרה"ג אהרון עזר משגיח בישיבת "אורחות התלמוד".

בראשית דבריהם שיבחו ראשי הישיבות את הבחורים,  עולם הישיבות אשר עמלו והשקיעו וכתבו חידושיהם אשר זכו להיכנס לספר 'ארוממך' שחולק באירוע. ראשי הישיבות הוסיפו כי כאשר חבורותיהם נבדקו בקפידה ונבחרו מתוך כ-600 חבורות שנשלחו למערכת ארגון 'רוממות'.

יו"ר הארגון הרב יעקב אגסי שליט"א, מרבני ישיבת 'אבני נזר', הביע את התפעלותו מבני הישיבות ששואפים כל העת לגדול בתורה. כן הודה להם בהערכה רבה על ההשקעה הרבה בלימוד הסוגיות, ועל ההיענות הרבה להשתתף בתוכניות 'רוממות'.

 

בעיצומו של המעמד התקיימה הגרלת ענק, כאשר ראשי הישיבות בחרו את השמות הזוכים מתוך תיבת ההגרלות, כאשר הזוכה בפרס הראשון קיבל 1,000 ₪ מזומן, ועוד עשרות פרסים של סכומים גבוהים, ופרסים יקרי ערך נוספים, בערך מצטבר של מעל 7,000 ש"ח.

כמו כן, בכינוס השתתפו ראשי הישיבות הקטנות בירושלים, הגאון הרב יוסף יחיאל פרץ , ראש ישיבת פני יהושע, הגאון הרב בן ציון בקשי דורון ראש ישיבת תורת אליהו, הגאון הרב יורם מימון ראש ישיבת תורת משה, וראשי ישיבות נוספים.

לאחר ההגרלה בני הישיבות פצחו בשירה וריקודים סוחפים אל תוך הלילה,  עם הזמר נחמן גולדברג ואמן הקלידים לייבלה ליפסקר אשר הקפיצו את הבחורים לזמן ממושך.