ראש מועצת להבים: "לחייב לפחות שנה וחצי מאסר על יידוי אבנים"

    מהדורת הבוקר 1 Comment on ראש מועצת להבים: "לחייב לפחות שנה וחצי מאסר על יידוי אבנים"

    ראש מועצת להבים, יוסי ניסן בשיחה עם 'קול חי': "המשילות חייבת לחזור; צריך עונשי מינימום של שנה וחצי מאסר על יידוי אבנים בצירי תנועה"

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90

    ראש מועצת להבים, יוסי ניסן שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם על הסיור שקיים אתמול ראש הממשלה בדרום, על רקע הפשיעה הגואה. "הנושא הוא כאוב וקשה, יש ממשלה חדשה שצריך לתת לה צ'אנס, אני חושב שזה אינטרס לאומי לייצר שקט ותקווה ולדעתי אנחנו בכיוון הנכון", אומר ניסן.

    לדבריו "לממשלה יש את כל הכלים כדי להוביל ולהצליח בנושא. הממשלה יכולה לפעול בשני מישורים: חקיקה ותקציב ובשניהם יש פעולות בפועל. בהחלט ניתן לומר שיש תקווה".

    עוד הוסיף ראש מועצת להבים: "המשילות חייבת לחזור ויש פעולות שכבר נעשות בשטח. אני יזמתי עצומה שעליה חתמו מעל מאה ראשי רשויות כולל הגדולות ביותר, תל אביב באר שבע ועוד על החלת עונשי מינימום על כל אותן עבירות שמפירות את הביטחון האישי. מעצר עד תום ההליכים לכל אותן עבירות יביא את המזור בטווח הקצר. בטווח הארוך צריך לייצר גם תקווה, אסור ליצור מצב שלאנשים אין מה להפסיד כי זה מה שמוביל לתופעות ההלו".

    "גם בנושא של יידוי אבנים בצירי תנועה, צריך עונשי מינימום של שנה וחצי מאסר", אומר ניסן.

    הוא נשאל לדעתו על חוק החשמל: "אני לא בקיא בפרטים", אמר תחילה אך הוסיף: "ישראל היא מדינת חוק ומי שבונה בניגוד לחוק צריך להרוס לו את הבית". משנשאל שוב סירב לצאת בנחרצות נגד החוק: "זה מורכב ביותר אבל זה חלק מהמציאות שאנחנו חיים בה".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      איך אופייני לעשו הרשע להחזיק ברטה…