ח"כ בוסו: "מתחולל כאן תהליך מסוכן של הפרדת הדת מהמדינה"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ בוסו: "מתחולל כאן תהליך מסוכן של הפרדת הדת מהמדינה"

    ח"כ אוריאל בוסו בשיחה עם 'קול חי': "ההחלטה המרכזית אתמול בכינוס המשותף היא לצאת במסע הסברה לאזרחים על המהלכים המסוכנים והפרדת הדת מהמדינה שעושים חברי הממשלה בנושא הדת, הכשרות והכותל"

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דוברות הכנסת, עדינה ולמן

    ח"כ אוריאל בוסו שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, על הכינוס המשותף אתמול ליהדות התורה ולש"ס: "ההחלטה המרכזית אתמול בכינוס המשותף של שתי הסיעות החרדיות: לצאת במסע הסברה לאזרחים על המהלכים המסוכנים והפרדת הדת מהמדינה שעושים חברי הממשלה בנושא הדת, הכשרות והכותל".

    הוא נשאל מה המטרה וכיצד זה יועיל, והסביר: "את העם לפעמים מישהו צריך להפעיל ולהניע. השמאל השקיע עשרות מיליונים בשביל להפיל את נתניהו ובמידה מסוימת זה הצליח. אנחנו כרגע לא שוללים פעילות גם דרך הרשתות והמדיה. נגיע לכולם ונרעיד את אמות הסיפים שיבינו את הסכנה המתחוללת כאן".

    הוא סיפר: "ביקרתי לאחרונה בפריז ובפרבריה ושמעתי גם מהם את החרדה לגורלה של מדינת ישראל וזהותה היהודית ולכן אנחנו מגייסים גם את רבני העולם. יושבים בממשלה אנשים שמושפעים מראשי קהילות בעולם. כל האפשרויות הונחו על השולחן ונפעל בכל הכלים שעומדים לרשותנו".

    הוא נשאל מה הסיכוי לסכל חלק מהגזירות ואמר: "זו ממשלת 61, צריך רק צדיק אחד בסדום".

    עוד אמר בוסו בריאיון: "בעבודה ומרצ יש אנשים סוציאליים שאכפת להם מעובדים וכמה מהם הצטרפו לדיון שלי בנושא הרפורמה בכשרות. אני מקווה שבעזרתם נוכל לדאוג לאלפי משגיחי הכשרות שעלולים להיזרק לרחוב".



    0 תגובות