לעצור את הטרור: תלונה במשטרה נגד השייח' שהסית לפיגועים

    איתי גדסי No Comments on לעצור את הטרור: תלונה במשטרה נגד השייח' שהסית לפיגועים

    במסגד בו הסית השייח' עלי אבו אחמד, היה מגיע המחבל פהדי אבו שחידם שביצע את הפיגוע הרצחני בעיר העתיקה. מתן פלג: "את הפיגוע אותו ביצע המחבל פאדי אבו שחידם היה ניתן למנוע"

    מקום הירצחו של אלי קיי הי"ד צילום: פלאש 90
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ההסתה במסגדים: עם התגברות גל הטרור הנוכחי והפיגועים הרבים היוצאים באזור ירושלים, תנועת 'אם תרצו', בהובלת אגף המחקר בערבית, הגישה השבוע תלונה במשטרה נגד השייח' עלי אבו אחמד, אשר הסית לרצח וביצוע פיגועים ביום שישי האחרון במסגד אל אקצא.

    כזכור, לאחר הפיגוע אותו ביצע המחבל פהדי אבו שחידם, נתלו ביום שישי האחרון שלטים בעדו גם ברחבת המסגד. כעת מתברר כי במסגד עצמו דרש השייח' אבו אחמד והסית באופן חמור נגד היהודים.

    חוקרי 'אם תרצו' גילו כי אבו אחמד הטיף באופן מפורש לביצוע פיגועי התאבדות: "מי שרוצה את גן העדן, עליו להתאמץ למענו מתוך אמונה ועוצמה. מי שרוצה להצטרף למוחמד חביבנו, ומי שרוצה את גן העדן, עליו לפעול למען הח'ליפות בכל כוחו ועצמתו, ועליו לפעול למען הח'ליפות. אללה יקדם את קיום מדינת האסלאם ויביא את היום הזה בקרוב. אללה, עזור לנו לנצח את הכופרים'" אמר הש'ייח המסית בדרשתו במסגד.

    מתן פלג, יו"ר תנועת 'אם תרצו' התייחס לדברי ההסתה החמורים ואמר: "את הפיגוע אותו ביצע המחבל פאדי אבו שחידם היה ניתן למנוע. לצערנו מסגד אל אקצא הפך לאקס טריטוריה שבו ניתן להסית באופן חמור וקיצוני. אנו קוראים למשטרת ישראל להחזיר את הריבונות להר הבית ולעצור את המסיתים".



    0 תגובות