חמאס והפלגים מאיימים: "אי הסרת המצור מעל הרצועה תוביל לפיצוץ"

    נדב דוד No Comments on חמאס והפלגים מאיימים: "אי הסרת המצור מעל הרצועה תוביל לפיצוץ"

    לאחר חבילת ההקלות חסרת התקדים שהביאה ישראל לחמאס בעזה, בחמאס והפלגים לא שקטים ומזהירים את ישראל מפני פיצוץ נוסף אם ישראל לא תסיר את המצור מעל עזה ותמלא את ההתחייבויות לשיקום הרצועה

    מחבלי חמאס צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכיר הג'האד האיסלאמי בעזה, אחמד אל-מודלל מזהיר את ישראל מהתוצאות של העיכוב ב"הסרת המצור מעל רצועת עזה", שיובילו "לפיצוץ של המצב בפניו של האויב". אל האיום החדש נגד ישראל הצטרפו הערב (שני) גם שאר הפלגים ברצועה שמנסים ללחוץ את ישראל לשחרר הקלות נוספות.

    בראיון לעיתון העזתי "א-ריסאלה" אמר כי הארגון "לא מסכים להמשך המצור על בני עמינו באופן הזה". הוא דרש מהמתווכים להתערב במהירות כדי להציל את המצב וללחוץ על ישראל לעמוד בהסכמי הפסקת האש לאחר מבצע שומר החומות.

    בנוסף, מקור בכיר בחמאס אומר לערוץ אל-ג'זירה: "אנחנו בוחנים אופציות להסלמה עם ישראל על רקע המצור על עזה והעיכוב בשיקום הרצועה. המקור מוסר לערוץ הקטרי גם כי התקיפות של ישראל על מסגד אל-אקצא ועל האסירים תפוצץ את העניינים מחדש.

    המקור מביע את את חוסר שביעות הרצון של הארגון מהתנהגות המתווך המצרי וההתמהמהות שלו לבצע את התחוייבויותיו לעזה. "אנחנו לא נרשה שהמצב הנוכחי יימשך והשלב הבא יוכיח את האמינות של דברינו". כך מפרסם כאן 11.

    עוד הוסיף המקור בביקורת על מצרים, לדבריו, "מצרים ממשיכה להקשות על הפלסטינים הנכנסים משטחה לרצועת עזה, היא מונעת מאלפי תושבי הרצועה להיכנס אליה ללא הסבר".



    0 תגובות