הזוג שהידרדרו עם רכבם וניצלו בנס ערכו מסיבת הודיה: "כי לעולם חסדו"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הזוג שהידרדרו עם רכבם וניצלו בנס ערכו מסיבת הודיה: "כי לעולם חסדו"

    זוג שהידרדרו עם רכבם ממעלה הר הלוחמים אל תוך בית הספר בבני ברק לפני כחודש, ערכו ב"זאת החנוכה" מסיבת הודיה על הנס הגדול שאירע להם, "אירוע שכזה יכול היה להיגמר אחרת ובחסדי שמיים אנו עומדים כאן כדי להודות"

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כחודש, ביום שישי ממש בסמוך לכניסת השבת, אירעה תאונה לא שגרתית בבני ברק, רכב פרטי נפל ממעלה הר הלוחמים אל תוך מדרון בגובה של שלוש קומות, במהלך הנפילה מספר גורמים האטו את הנפילה, אך הנפילה הייתה קשה מאוד ומסוכנת מאוד. כוחות ההצלה שהוזעקו לזירה חילצו את בני הזוג ופינו אותם במצב בינוני לבית החולים תל השומר.

    במהלך החודש האחרון, החלימו בני הזוג, השתחררו מבית החולים והתאוששו בביתם. כעת בהגיע יום השמיני של חג החנוכה, "זאת חנוכה", קיימו בני הזוג סעודת הודיה בביתם בתודה לה' על החסד שגמל עימם ועל הנס הפרטי שלהם. לסעודת ההודיה הם הזמינו את חובשי ההצלה שהגיעו ראשונים לאירוע, הרב יעקב יוזשעף – מנכ"ל הצלה, חזקי גולדרייך וליפא הירש – חובשים בכירים, וכן אלי ביטון, אברומי ויזל, ורפי מלכה.

    הרב יעקב יוזשעף וחובש הצלה אלי ביטון הגיעו לסעודה מטעם הארגון ושמעו מפי בעל הנס את שאירע באותם רגעים מפחידים. הוא תיאר בפני הנוכחים על גודל הנס ואמר: "הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו. אנו מודים, אשתי ואני, לה' יתברך על כל החסד שגומל איתנו ובפרט בהצלה הגדולה שאירעה בתאונה הזו".

    הבעל אמר לחברי הצלה, "אירוע שכזה יכול היה להיגמר אחרת ובחסדי שמיים אנו עומדים כאן כדי להודות. בהזמנות זו נודה גם לשליחים הנאמנים של הקב"ה, מתנדבי הצלה היקרים, שהגיעו ראשונים והעניקו לנו טיפול רפואי מציל חיים. ה' ישלם לכם כגמולכם הטוב, וזכות הצלת החיים תעמוד לכם לזכות גדולה".

    הרב יוזשעף הודה לו על הדברים החמים ותיאר את שראו עיניהם עת הגיעו לתאונה החריגה: "כשהגענו לזירת התאונה בחצר בית ספר, פרצנו את הגדר על מנת להגיע במהירות לרכב המרוסק בו ישבו בני הזוג כשהם לכודים בתוך רכבם עם חבלות בראש ובגפיים".

    הרב הבהיר כי "חייהם ניצלו בנס לאחר שהרכב הואט במהלך הנפילה. זהו חסד ה' ואין ראוי מהימים האלו לציין את חסד ההצלה. מתנדבי הצלה ימשיכו להיות זמינים בשליחות להצלת חיים".



    0 תגובות