נתניהו על ממשלת בנט לפיד: "אף אחד בעולם לא סופר אותם"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו על ממשלת בנט לפיד: "אף אחד בעולם לא סופר אותם"

    ראש הממשלה לשעבר נתניהו תקף את מדיניות הממשלה המבולבלת שמובילים בנט ולפיד מול ארה"ב בעניין האיום האיראני, התחילה הבהירו כי יעבירו את המסרים בחדרים סגורים אך פתאום הם יוצאים החוצה אך נשמעים חלשים ומבולבלים, נתניהו הבהיר את גודל הסכנה כעת, "מעצמות העולם יודעות שבישראל מכהנת היום ממשלה חלשה, מבולבלת וחסרת אונים"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר וראש האופוזיציה בנימין נתניהו נאם היום (שני) בפתח ישיבת סיעת הליכוד בפתח דבריו הזכיר את גל הפיגועים הגובר לאחרונה והאשים את הממשלה, "בגלל חולשת הממשלה אנחנו עדים לשתי תופעות שמתעצמות בתקופה האחרונה. עלייה במספר פיגועי הטרור ועלייה במספר הפעילות העבריינות של ארגוני הפשיעה במגזר הערבי. כשארגוני הטרור והפשיעה רואים את הרפיסות של הממשלה החלשה הזאת, הם מרימים ראש".

    נתניהו הזכיר את המאבק הגדול באיראן ואמר, "לא רק הם רואים את החולשה. גם איראן רואה את החולשה והקהילה הבינלאומית שרוצה לחזור להסכם הגרעין המסוכן עם איראן. לכן הם פשוט מצפצפים על הממשלה הזאת. הם רואים שאין פה שום קו, שום מדיניות, שום נחישות".

    ראש הממשלה לשעבר ציין את קריסת הדוקטורינה של בנט שהצהיר ברהב שהוא יתנהל שונה מול ארה"ב, "רק לפני כמה חודשים ממשלת בנט ולפיד הסבירה שאת הביקורת נגד הסכם הגרעין עם איראן הם יגידו רק בחדרי חדרים. היום הם לכאורה נשמעים אחרת. אני אומר לכאורה כי זה מעט מדיי, מבולבל מדיי וחלש מדיי. אף אחד בעולם לא סופר אותם. מעצמות העולם יודעות שבישראל מכהנת היום ממשלה חלשה, מבולבלת וחסרת אונים".

    נתניהו הזכיר את תפקודו מול ארה"ב והעולם ואמר, "להבדיל, במשך השנים, הממשלות בראשותנו הובילו קו ברור ותקיף. הובלנו גם את המאבק המדיני וגם את המאבק המבצעי שמנעו מאיראן להשיג נשק גרעיני. אלמלא המאמץ שלנו לאיראן כבר מזמן היה ארסנל של פצצות אטום. הובלנו פעולות מבצעיות של המוסד ושל אחרים וניהלנו מאבק חסר תקדים על דעת הקהל האמריקנית והעולמית – בקונגרס, בסנאט, באו״ם, בבירות העולם".

    נתניהו שאל בנאומו, "המאבק הזה לא קיים היום. מי יעשה את זה? בנט? לפיד? גנץ? אולי עבאס?".

    ראש הממשלה לשעבר הבהיר, "היום אני מבקש לומר דברים ברורים: רק הסכם אחד עם איראן יכול לבוא בחשבון. ההסכם היחיד שאפשר לקבלו הוא הסכם שמפרק את היכולות הגרעיניות של איראן. בהיעדר הסכם כזה, ישראל חייבת להיות ערוכה לפעול באופן עצמאי נגד תוכנית הגרעין האיראנית. באופן עצמאי פירושו גם בלי הודעות מקדימות – ועם הפתעות. אם ארה"ב לא מוכנה להציב נגד איראן איום צבאי ממשי, ישראל חייבת לעשות זאת".

    נתניהו לא אופטימי לגבי פעילות הממשלה, "אבל הממשלה הזאת עסוקה רק בספינים כדי לתרץ למה היא לא עושה כלום. הממשלה של נפתלי ולפיד היא לא רק ממשלת החולשה היא גם ממשלת הצביעות. הם עושים את ההיפך הגמור מכל מה שהבטיחו".

     

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות