חפץ: "ראה"מ לא כשיר"; הליכוד: "לא השתתף בשום ישיבה ביטחונית"

    אתר קול חי No Comments on חפץ: "ראה"מ לא כשיר"; הליכוד: "לא השתתף בשום ישיבה ביטחונית"

    במהלך החקירה הנגדית נגד ניר חפץ בביה"ש המחוזי בי-ם, נשאל חפץ ע"י עו"ד בן צור על פרשייה ביטחונית לכאורה שהזכיר בחקירותיו במשטרה. חפץ: "עזבתי בספטמבר 2017 את התפקיד שלי אצל נתניהו כי חשבתי שהוא לא כשיר יותר לקבל החלטות ביטחוניות". הליכוד בתגובה: "ההחלטות בעניין המגנומטרים התקבלו על ידי אנשי ביטחון בפורומים ביטחוניים שחפץ לא היה שותף בהם"

    ניר חפץ צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך החקירה הנגדית היום (שני) בבית המשפט המחוזי בירושלים, נגד יועץ התקשורת לשעבר של נתניהו, העד ניר חפץ, ע"י עו"ד בועז בן צור שניהל את החקירה והתייחס לעניינה של פרשיית ביטחונית חמורה לכאורה, על פי דברי חפץ וביקש לדעת האם אלו היו דברי רהב בכדי להניח את דעת החוקרים, או שבאמת הייתה פרשייה כזו.
    עו"ד בן צור: "אמרת לחוקרים שיש פרשה ביטחונית בסגנון של "עסק הביש"  ואמרת: "אתה תהיה מופגז בראיות… זה מדהים שעד היום זה לא ייצא. כל הפרשיות שנחקרות מתגמדות ליד זה. זו רעידת אדמה. מדינת ישראל מתהפכת". אמרת גם "אני חושב שללא התערבות היועמ"ש ראש הממשלה לא כשיר לקבל החלטות בנושאים מדיניים וביטחוניים".
    חפץ השיב: "לא עשיתי תרגיל ולא הטעיתי כשאמרתי מה שחשבתי על פרשייה ביטחונית. זה יכול היה להיגרם להרג של אלפי אנשים. לא רוצה להרחיב על זה, לא רוצה לגרום נזק לאיש. עזבתי בספטמבר 2017 את התפקיד שלי אצל נתניהו כי חשבתי שהוא לא כשיר יותר לקבל החלטות ביטחוניות על מדינת ישראל בגלל הסיטואציה שסובבת אותו. אני חושב את זה גם היום".
    מוקדם יותר אמר חפץ בחקירה הנגדית: "האמון שלי שהחקירה בתיק 4000 הייתה אמיתית וללא שיקולים זרים- הייתה קרובה לאפס. חשבתי שזאת רדיפה. האמצעים הדרקוניים שהפעילו עלי חיזקו אצלי את חוסר האמון שלי בגורמים שחקרו".
    עוד הוסיף חפץ: "חשבתי בזמן אמת שאני לא באמת מעניין את החוקרים, שהחקירה היא חקירה נגד ראש הממשלה ואני שם באמצע. לא חשדתי שהחקירה נפתחה בגלל שאול אלוביץ".

    מהליכוד נמסר בתגובה: "הדברים של ניר חפץ אבסורדיים ולא בכדי אפילו חוקרי המשטרה דחו את טענתו על הסף בזמן אמת.

    חפץ לא השתתף בשום פורום ביטחוני בשנת 2017 וגם ב-2009 הוא לא השתתף בשום ישיבה ביטחונית עם ראש המוסד, ראש השב״כ, ראש אמ״ן, הרמטכ״ל, המפכ״ל, המזכיר הצבאי וראש המל״ל.

    ההחלטות בעניין המגנומטרים התקבלו על ידי אנשי ביטחון בפורומים ביטחוניים שחפץ לא היה שותף בהם.

    דווקא תחת ראש הממשלה נתניהו היו הכי פחות הרוגים מטרור ומלחמות מאז קום המדינה. אין ראש ממשלה שהשכיל יותר מנתניהו להימנע ממלחמות מיותרות ולשמור על חייהם וביטחונם של אזרחי ישראל".



    0 תגובות