יו"ר ש"ס בכנס המאבק המשותף: "זו סכנה חמורה יותר מהגרעין האיראני"

    אבי רבינא No Comments on יו"ר ש"ס בכנס המאבק המשותף: "זו סכנה חמורה יותר מהגרעין האיראני"

    הסיעות החרדיות התכנסו בכנסת לראשונה להקמת מטה מאבק משותף בממשלת השמד. יו"ר ש"ס ויוזם הקמת מטה המאבק אמר בישיבה, "נאבקנו חצי שנה אבל הגיע הזמן לעלות דרגה במאבק ולהשתמש בכל כלי המלחמה שיש לנו". על הפרק: כינוס המועצות ויציאת לעצרת מחאה שלא זכורה כמותה בישראל. המטה יפעל בתיאום מלא עם הציונות הדתית והליכוד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מטה המאבק נפתח: לראשונה מאז הקמת הממשלה היהודית הפלסטינית הראשונה והאנטי יהודית, חברי סיעת ש"ס ויהדות התורה התכנסו היום (שני) בכנסת, לצורך הקמת מטה מאבק משותף למפלגות החרדיות ובתיאום עם הציונות הדתית והליכוד בכדי לתכנן את צעדי המאבק בממשלה המסוכנת ביותר ליהדות מאז קום המדינה.

    על דעת הסיעות הוחלט על הקמת מטה מאבק משותף שכותרתו "לא להרס המדינה היהודית" בו יהיו חברים נציגים משתי הסיעות, ובתיאום מלא עם הציונות הדתית והליכוד.

    בהודעת המפלגות נמסר כי "המטה יפעל לגיוס כלל הכוחות האמוניים למאבק ציבורי רחב היקף שישמיע את זעקת העם היהודי בארץ ובתפוצות ויעמוד כגוש אחד כנגד החורבן הגדול של הממשלה".

    יוזם הקמת המטה, יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי אמר בישיבת הסיעה המשותפת של ש״ס ויהדות התורה: "זו סכנה חמורה יותר מהגרעין האיראני. הממשלה רוצה לפרק את עם ישראל מבפנים. נרתום את כלל הציבור למאבק גדול" הבהיר דרעי את כוונת המטה.

    דרעי הזהיר מצעדים מסוכנים של הממשלה, "המגמה של המשלה הזו היא להפריד את הדת מהמדינה. רואים את זה בנישואין האזרחיים, בגיור, בשבת ובכל תחום. כמי שהיה חבר שנים בקבינט הבטחוני אני רוצה לומר שהגרעין האיראני שהוא מסוכן כעת – הוא פחות חמור ממה שהממשלה מעוללת לעם היהודי. רוצים לפרק את עם ישראל מבפנים. בלי שבת, בלי נישואין, בלי טהרה, בלי יוחסין".

    יו"ר ש"ס הסביר את ההחרפה במאבק בממשלת השמד, "נאבקנו חצי שנה אבל הגיע הזמן לעלות דרגה במאבק ולהשתמש בכל כלי המלחמה שיש לנו. אם זה כינוס המועצות, קיום עצרת גדולה, קמפיין הסברה גדול ועוד. אנחנו במלחמת מצווה היסטורית ואנחנו חייבים להילחם על כבודו של הקב״ה. אין פה אינטרסים פוליטיים" הבהיר דרעי.

    ח"כ דרעי אמר בדבריו כי הציבור מבין את גודל הסכנה, "כשמדברים על הסברה, צריך להראות לציבור מי תומך ברפורמות המסוכנות הללו. ליברמן, קרוב, מיכאלי, לפיד. קבלני הביצוע זה ימינה. זה מספיק כדי להבין שאם הם תומכים בכך זה רע ליהדות ורע למדינה".

    ח"כ אורי מקלב אמר בישיבה, "אנחנו חייבים להגיד את הדברים במלוא החריפות, חייבים לאסוף את כל הציבורים בארץ ולהפריד בין העניין הפוליטי למלחמה על מסורת ישראל, המלחמה הזו אינה דבור פוליטי, אם נצליח להעביר את המסרים והציבור הרחב לא יישם את כל הרפורמות שלהם והמתווים שלהם זו תהיה תשובה הולמת" אמר מקלב.

    ח"כ יעקב אשר הזהיר בכינוס הסיעות: "אם הממשלה תמשיך עם הרפורמות בדת לא תהיה פה רבנות, במאבק הכותל הציבור המסורתי שותף כי מבינים את הסכנה, בנושאים האחרים נדרשת עבודת הסברה מקצועית, אבל אסור שהמאבק ייצבע כ'חרדי' כי הוא לא, זה נושא שנוגע לציבור המסורתי יותר מהציבור שלנו".



    0 תגובות