הערבים זועמים על בנט: "הנגב צריך פתרונות, לא ביקורי 'תצפית"

    אבי רבינא No Comments on הערבים זועמים על בנט: "הנגב צריך פתרונות, לא ביקורי 'תצפית"

    בנציגות הערבית זועמים על ראש הממשלה, על רקע תצפית שהוא מקיים על העיר רהט: "ממשלת השינוי״ מתעלה על כל ממשלות ישראל הקודמות בגזענות והאפליה נגד תושבי הנגב הערבים; הנגב צריך ביקורים מקצועיים למתן פתרונות אמיתיים ולא ביקורי ״תצפית"

    צילום: חיים צח/ לע"מ
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעיריית רהט ובנציגות הערבית בכנסת זועמים על ראש הממשלה, נפתלי בנט על רקע "תצפית" שהוא מקיים בשעה זו על העיר הערבית רהט בדרום הארץ. הבוקר קיים בנט מפגש עם ראשי רשויות בדרום, בעיריית באר שבע ולאחר מכן קיים ביקור בנקודת תצפית על העיר רהט, שם הוא מקבל "סקירה מבצעית", כך על פי לשכתו.

    בעיריית רהט, זעמו על כך שבנט לא טרח לבקר בעיר עצמה. ראש עיריית רהט, פאיז אבו סהיבאן, המשמש גם כחבר בהנהגת מפלגת רע"מ הארצית, מפלגה בחרה בקואליציה של בנט, שיגר היום הודעה נזעמת לראש הממשלה: "כבוד ראש הממשלה העיר רהט נמצאת בתוך מדינת ישראל ולא מעבר לגבול. נוסח הביקור בעייתי זוועתי כאשר ההתייחסות לעיר שהיא בלב המדינה הופכת לעיר עוינת. למרות זאת ואנחנו חלק מהקואליציה שלך". כך פרסם עיתונאי רדיו "נאס" וחדשות 12, מוחמד מג'אדלה.

    מאוחר יותר הגיבו גם ברשימה המשותפת ומסרו: "ממשלת השינוי״ מתעלה על כל ממשלות ישראל הקודמות בגזענות והאפליה נגד תושבי הנגב הערבים. הביקור היום רק ממחיש זאת. הנגב צריך ביקורים מקצועיים למתן פתרונות אמיתיים ולא ביקורי ״תצפית״ לבנט, שקד ואנשי הביטחון".



    0 תגובות