אושרה הקמת ועדת משנה לבטיחות בעבודה

    איתי גדסי No Comments on אושרה הקמת ועדת משנה לבטיחות בעבודה

    הוועדה תעסוק בבטיחות בעבודה ובפיקוח פרלמנטרי, יכולה גם לדון בדיונים מיוחדים בנושאים אלו, שיועברו לועדת העבודה והרווחה מהמליאה

    צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת צילום: נעם מושקוביץ, דוברות הכנסת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת העבודה והרווחה אישרה הבוקר (שני) פה אחד הקמת ועדת משנה לעניין בטיחות בעבודה בראשות ח"כ אוסאמה סעדי. הוועדה תעסוק בבטיחות בעבודה ובפיקוח פרלמנטרי, יכולה גם לדון בדיונים מיוחדים בנושאים אלו, שיועברו לועדת העבודה והרווחה מהמליאה. חברי הכנסת החברים בוועדה: יצחק פינדרוס, מופיד מרעי, אלינה ברדץ'-יאלוב, מאזן גנאים ומיכל רוזין.

    יו"ר ועדת המשנה, ח"כ אוסאמה סעדי בירך על "חשיבות סוגיית בטיחות ובריאות בני אדם בכלל, עובדים בפרט, ובמיוחד בענף הבניין שמחצית ההרוגים ממנו. בכנסת הקודמת ועדת המשנה ברשותי התמקדה בעיקר בענף הבניין, היום, אנחנו מקימים ועדה שתטפל ותבטיח את בטיחות העובדים בכלל הענפים, לרבות בענף הבנייה. הוועדה תגביר את הפיקוח הפרלמנטרי, הביקורות באתרי העבודה בשטח, הבטחת בטיחות העובדים, וצמצום הפגיעה בה. כל הצלת נפש עובד אחד, היא עולם ומלואו".

    יו"ר ועדת העבודה והרווחה, ח"כ אפרת רייטן ברכה על "הקמת הוועדה החשובה והטיפול בנושא החשוב הזה". והוסיפה כי היא "בטוחה שח"כ סעדי שצבר ניסיון רב מניהול ועדות המשנה בנושא בכנסות הקודמות, יטפל בנושא מתוך דאגה ואכפתיות רבה לחיי אדם, ויקיים את התפקיד על הצד הטוב ביותר".

    ח"כ אחמד טיבי הגיע לברך: "מדובר בנושא כואב במיוחד בחברה הערבית, שכן רבים מהנפגעים וההרוגים הם מבני החברה הערבית. חייבים להבטיח את חייהם של העובדים, ולמנוע את תאונות העבודה הרבות, הפוגעות בחיי אדם".

    ח"כ מופיד מרעי: "התחושה בשטח היא שאנחנו מדברים יותר ועובדים פחות. עד מתי נתכנן ולא נוציא לפועל. מייחל שנהיה פרקטים בעשייה ונצליח להוריד את הפגיעות בעבודה".



    0 תגובות