ח"כ פרוש בריאיון: "השמאל שבשמאל מציע את חוק הגיור החדש"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ פרוש בריאיון: "השמאל שבשמאל מציע את חוק הגיור החדש"

    ח"כ מאיר פרוש בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תקף את קידום חוק הגיור, "לפני שבועיים הלכו למהלך שכל רב עיר יוכל לגייר ועכשיו מגיעה המצאה חדשה שגם ראשי ישיבות יוכלו לגייר". פרוש הביע התנגדות לחוק הגיוס, "מה אכפת לי מיעדי הגיוס? מי שירצה ללמוד ישב וילמד"

    צילום: פלאש90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש התראיין היום (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת איתי גדסי וסיפר על ביקוריו במהלך ימי החנוכה בהדלקות האדמורי"ם, "אני נוהג כך מאז שנכנסתי לשירות הציבורי, מאוד חשוב לפגוש את הקהל ולראות את ההדלקות אצל האדמורי"ם והרבנים, אבל לא לכולם זה קל".

    על המאבק נגד נשות הפרובוקציה בכותל אומר פרוש, "הוא לא הגיע וטוב שלא הגיע, בלי להתרברב אבל הוא לא הגיע. אם הוא היה מגיע המצב בכותל היה נראה אחרת היום. הוא פרץ דרך גלעד קריב להכניס ספרי תורה. וטוב שקריב לא הגיע".

    ח"כ פרוש תקף את קידום חוק הגיור ואמר, "אנחנו הקפדנו שרק מועצת הרבנות הראשית תקבע בגיור, לפני שבועיים הלכו למהלך שכל רב עיר יוכל לגייר ועכשיו מגיעה המצאה חדשה שגם ראשי ישיבות יוכלו לגייר. ומי מציעה את זה? השמאל שבשמאל המנותקים שבמנותקים".

    פרוש הסביר את הסכנה בחוק הגירות, "אם אתה נותן לכל רב עיר, שהגירות שלו היא גירות ולרבנות הראשית לישראל אין מה לומר. מי שדואג לסוג גירות שמציעים עכשיו, אלו לא אנשים שחרדים לקדושה והטהרה של עם ישראל. אלו אנשים שרוצים להיות ליבראליים, ולך תדע איפה זה ייפול. צריך לדלוק לנו מנורה אדומה אלו אנשים שמבקשים לעקור את הכל".

    פרוש הציג קו תקיף המתנגד לחוק הגיוס בגלל היעדים, "בסופו של דבר לוקחים דבר שהיה יותר מ-70 שנה בידי שר הביטחון ועכשיו ייקחו את זה מידי זר הביטחון אם לא יעמדו ביעדים. עכשיו הם מבקשים מאיתנו שנהיה ספקים כוח אדם, ואם לא יעמדו ביעדים הם יקנסו את הישיבות. אם מישהו רוצה ללמוד לא אכפת לו אם עמדו ביעדים ואם לא. פרוש הזכיר כי אז "אגודת ישראל הצביעה נגד החוק הגיוס הקודם עם היעדים".

    בסיום הריאיון התייחס פרוש להקמת מטה המאבק המשותף של ש"ס ויהדות התורה ובתיאום הציונות הדתית, "הרב דרעי יזם את זה. תמיד טוב שמטכסים עצה ביחד. יש דברים נוספים, זה כינוס לדבר ה' ונראה מה ייצא ממנו".



    0 תגובות