הדלקה מיוחדת: בכירי המשטרה והרב הראשי במסיבת החנוכה

    אבי יעקב No Comments on הדלקה מיוחדת: בכירי המשטרה והרב הראשי במסיבת החנוכה
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לא בכל יום נראה מראה שבו ילדים תושבי מודיעין עילית, מדליקים נר חנוכה עם הסגל הבכיר של משטרת ישראל. האירוע הנוכחי התרחש במסגרת מסיבת חנוכה שקיימה עמותת 'נותנים' למאות ילדים בעלי מוגבלויות ובני משפחותיהם.

    אורחי הכבוד שהשתתפו בהדלקת נרות חנוכה יחד עם הילדים, היו נציגי הסגל הבכיר של משטרת ישראל בראשם סמפכ"ל המשטרה ניצב דוד ביתן.  הסמפכ"ל הנרגש אמר לאחר ההדלקה: 'המתנדבים המסורים, שמשקיעים זמן לתת לאחר ובפרט לילדים המיוחדים, הם המכבים של ימינו'. לצדו של הסמפכ"ל נוכחו באירוע גם רב המשטרה נצ"מ הרב רמי ברכיהו, מפקד תחנת מודיעין עילית סנ"צ אלון כלפון ומש"ק מודיעין עילית יאיר דרורי. נציגי המשטרה וכוחות הביטחון, חילקו שי מיוחד לילדים, שהביעו את תודתם לשוטרים שטרחו לבוא להשתתף בשמחתם.

    אורח הכבוד של הערב היה , הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו שליט"א, התכבד בהדלקת נרות החנוכה, תוך שהוא מלווה בשירה של מקהלת הילדים המיוחדים. הרב לאו חלק שבחים לעמותת 'נותנים' ולמתנדבים הרבים, שדואגים להמשיך את אור החנוכה של הילדים לאורך כל השנה: 'אור ההתנדבות מאיר באור מיוחד את חנוכה' אמר הרב.

    אורח הכבוד הנגיד ואיש החסד והצדקה הגאון החסיד רבי יצחק שפירא שליט"א, התרגש משירתם של הילדים וביקש לרקוד ביחד עם הילדים המיוחדים ובני משפחותיהם. 'שמחתי לראות את הפעילות המרשימה של 'נותנים' שמעלים אור של חיוך על פניהם של הילדים המיוחדים'.

    את האירוע כיבדו בנוכחותם, ראש מועצת מטה בנימין ישראל גנץ וסגן ראש המועצה שמריהו אירגאס.



    0 תגובות