'טוב' הגישו רשימות בירושלים ואלעד

    גואל ועקנין No Comments on 'טוב' הגישו רשימות בירושלים ואלעד
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בבחירות הקודמות הם התמודדו בביתר ובבית שמש, וכעת נוספו למפת ההתמודדות גם ירושלים ואלעד.

    בשעות הצהריים הגיע חנוך ורדיגר, יו"ר תנועת טוב וראש הרשימה בירושלים לכיכר ספרא כדי להגיש את רשימת טוב לעירייה. במקום הראשון מופיע וורדיגר עצמו, במקום השני עו"ד יחזקאל רוזנבלום ובמקום השלישי זאב סופר שהיה ראש אגף האופנועים באיחוד הצלה.

    במקביל הוגשה רשימת טוב באלעד, שם יעמוד בראשה אהרן קורנפלד, ובמקום השני יחיאל ועקנין. בטוב אלעד אומרים כי הרשימה הוגשה כבר היום מחשש לגניבת הדפים על ידי גורמים ממסדיים.

    "זו לא רשימה של פוליטיקאים או נציגי מפלגות. המועמדים שלה באים מכל החוגים והעדות, אבל אינם מייצגים עדה, חוג, או מוסדות מסוימים אלא את התושבים שאכפת להם שהעיר תתנהל אחרת. יש כאן אנשי מד"א והצלה, עובדי הוראה, אמנים ובעלי מקצועות חופשיים שרוצים לעשות טוב לכולם" כך הכריז מועמד ראש רשימת טוב לאלעד אהרון קורנפלד עם הגשת הרשימה לפקיד הבחירות לעיריית אלעד.

    רשימת "טוב לאלעד" שסימנה "עד"  כוללת 15 מועמדים, כמספר חברי מועצת העיר. לצידו של אהרון קורנפלד  מופיעים ברשימה יחיאל ועקנין בעל תואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת, מפעילי ארגון "אור לאחים" להכוונת נוער ומהמתנדבים הבולטים במד"א וב'איחוד הצלה' באלעד, יואב בן אור – אמן ארונות קודש הנמנה על חסידי ברסלב, יועץ הנדל"ן פנחס רבהון ואיש השיווק משה סובר מוותיקי מתנדבי כוחות ההצלה בעיר.

    IMG-20130916-WA001 (1)

    אלעד טוב



    0 תגובות