במעמד הדלקת נרות של כללית: נחנך מבצע חיסוני הילדים בב"ב

    עפר גדנקן No Comments on במעמד הדלקת נרות של כללית: נחנך מבצע חיסוני הילדים בב"ב

    בטקס הדלקת נר חנוכה של כללית בבני ברק, הושק מבצע חיסוני הילדים בעיר ● מנהלת מחוז דן-פ"ת בכללית הגב' יעל רייכנברג: אנו בטוחים שגם במבצע החיסונים הנוכחי לילדים מעל גיל 5, הציבור החרדי יוכיח את נאמנותו לגדולי ישראל

    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הדיון שנערך בבית מרן שר התורה הגר״ח קנייבסקי עם פרופ׳ רן בליצר ראש מכון המחקר והחדשנות בכללית עם בכירי הרופאים, כשבסופו נפסק לחסן את הילדים מגיל 5 ומעלה בחיסון נגד נגיף הקורונה, השיקה 'כללית' את מבצע חיסוני הילדים בבני ברק. אירוע פתיחת מבצע החיסונים לילדים כלל טקס הדלקת נרות חנוכה.

    האירוע התקיים בזמן הדלקת הנר הרביעי של חנוכה במרפאת כללית בגן ורשא, ונכחו גם מנהלת מחוז דן פ-ת בכללית הגב' יעל רייכנברג, רב כללית הרב מנחם לפקיבקר, מנהל המגזר החרדי בכללית מחוז דן פ-ת הרב נחמיה בלושטיין, המשנה לראש עיריית בני ברק הרב מנחם שפירא, מנהל קשרי הקהילה של כללית במרכז הרפואי בילינסון הרב שלמה קופולוביץ, היועצים הרפואיים הרב משה חרש, הרב אלי ברונר, הרב איציק לבל, מנהלי קשרי קהילה יחיקם גמליאל ויחזקאל פקשר, בכירי המחוז והנהלת העירייה, שבאו לקרוא לציבור לחסן את הילדים נגד נגיף הקורונה ולשמור על בריאות הציבור והסביבה.

    רב כללית הרב מנחם לפקיבקר כובד בהדלקת הנר הרביעי. מנהלת המחוז הגב' יעל רייכנברג, שיבחה את יוזמות שיתוף הפעולה בין כללית ותושבי העיר: "תושבי בני ברק הוכיחו כבר במבצעי החיסונים הקודמים את ההיענות שלהם להוראה של גדולי ישראל, ואנו בטוחים שגם במבצע החיסונים הנוכחי לילדים מעל גיל 5, הציבור החרדי יוכיח את נאמנותו לגדולי ישראל".

    רב כללית הרה"ג מנחם לפקיבקר דיבר על הלימוד מחג החנוכה בדבר החשיבות לשמוע בקול גדולי ישראל: "כל אחד מהנוכחים פה, הוא מהדרין מן המהדרין. כל יום מוסיפים באור ואפשר פה למנות עד אין סוף כמה טובות, כמה אור וכמה חום אתם מביאים כל יום 365 ימים בשנה. תושבי עיר התורה והחסידות בשיתוף פעולה עם כללית – ארגון הבריאות המוביל בישראל, הם מנוע בלתי נדלה של הפצת אור ודוגמה לשמירה על בריאות בהתאם לרוח היהדות וערכי התורה".

    הרב נחמיה בלושטיין מנהל המגזר החרדי בכללית מחוז דן פ-ת הודה לראש העיר, הרב אברהם רובינשטיין והאורחים המכובדים על הגעתם לאירוע חשוב זה. גם הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית דיבר על שיתוף הפעולה המצויין שיש לכללית עם תושבי העיר, "כביטוי לפעילות רפואית מונגשת ומותאמת למען המבוטחים. נמשיך לפעול ביחד בכדי להעניק שירות מקצועית.״



    0 תגובות