שלושה בכמוסה אחת

    עפר גדנקן No Comments on שלושה בכמוסה אחת

    החורף מהווה אתגר עבור המערכת החיסונית שלנו, המתמודדת בעונה הקרה עם וירוסים וחיידקים רבים מתמיד. לשם כך ישנם ויטמינים ומינרלים שנחקרו ונמצאו ככאלו התורמים להגנה טבעית חזקה בכדי להתמודד עם אתגרי העונה. סופהרב עוזרת לכם לקחת אותם בצורה נוחה ופשוטה לחורף מוגן ובריא.

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ויטמין C – ויטמין C ידוע כחיוני לתפקוד הגוף בכלל ולמערכת החיסון בפרט. לוויטמין C השפעה אנטי ויראלית ואנטי בקטריאלית ולכן השלמתו בגוף חיונית ביותר. ניתן לצרוך אותו באמצעות צריכת ירקות ופירות העשירים בו (כמו ברוקולי, פירות הדר, פלפל אדום, בטטה ותותים) או בצורה של תוספי תזונה. בצורה זו ניתן לשלוט באופן מדויק בכמות הוויטמין הנכנס לגוף, לשמור על הרמה המאוזנת שלו לאורך כל השנה ולהגדיל את היעילות והספיגה שלו.

    ויטמין D – ויטמין D זוכה ליחסי ציבור רבים בתקופה האחרונה, זאת לאור מחקרים רבים ומסמך המלצה שיצא מטעם משרד הבריאות בשנה שעברה, בו נקבע כי ויטמין D חיוני לחיזוק מערכת החיסון וכי בתצפיות אפידמיולוגיות, חסר בו נקשר להשפעה שלילית על הדבקות ותחלואה בזיהומים בדרכי הנשימה.

    אבץ – האבץ נחשב למינרל המעורב במגוון תהליכים ביולוגים המתרחשים בגוף האדם, וחשוב להפעלה של אנזימים רבים, החשובים לתפקוד תקין של מערכות הגוף השונות. צריכה לא מספקת של מינרל זה, שנמצא במזונות כדוגמת בשר, קטניות ואגוזים, עלולה לפגוע בתפקוד התקין של מערכת החיסון, ולהתבטא בין השאר בעמידות חלשה של הגוף מול נגיפים. מחקרים הוכיחו, שתוספת שלו עשויה לתרום להתאוששות מהירה יותר ממחלות, במיוחד בקרב אנשים מבוגרים.

    שלושה בכמוסה אחת

    אם גם אתם נוטלים ויטמין C, ויטמין D ומינרל אבץ, וודאי תשמחו לדעת שבמקום לקחת כל אחד מהם בנפרד- עם סופהרב, יצרנית תוספי הבריאות הגדולה בישראל, הדאגה להגנה הטבעית מעולם לא הייתה נוחה ופשוטה יותר- והכל בכמוסה מהפכנית אחת בלבד, שתדאג לכם לחורף בריא יותר.

    התוסף C+D ואבץ מיועד לחיזוק ותמיכה בהגנה הטבעית של הגוף, ומגיע במינונים יומיים אופטימליים של ויטמיני C ו– D ואבץ, במרכזם ויטמין D במינון של 1000 יחב”ל. המוצר כשר בהשגחת בד”ץ העדה החרדית, ומותאם לנטילה לטווח ארוך.

     



    0 תגובות