אייכלר: "אם אותו ח"כ יגיע לעשות פרובוקציות, נבוא ונגן על הכותל"

    המהדורה המרכזית No Comments on אייכלר: "אם אותו ח"כ יגיע לעשות פרובוקציות, נבוא ונגן על הכותל"

    ח"כ ישראל אייכלר בשיחה עם 'קול חי': "אם הוא יבוא ואם הם מכריזים מלחמה פיזית, תוך ניצול החסינות וגיוס שוטרים והם יבואו להפוך את הכותל לזירת מלחמה – בוודאי שנצטרך לצאת ולהגן על הכותל"

    ישראל אייכלר צילום: פלאש 90
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    ח"כ ישראל אייכלר מצהיר כי חברי הכנסת החרדים יבואו למחות על חילול קדושת הכותל בראש חודש הקרוב, אם ח"כ קריב יגיע למקום ויבצע פרובוקציות: "אם אותו חבר כנסת שאיני רוצה להזכיר את שמו יבוא לנצל את החסינות שלו ולעשות פרובוקציות, אנחנו גם נהיה שם", אומר אייכלר בשיחה עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית. "זה לא סתם רפורמי תמים, זה האיש שעומד כבר 30 שנה מאחורי שורה של בג"צים נגד עולם התורה ותלמידי הישיבות. הוא היה מעורב בכל דבר שהיה צריך להפעיל את בג"ץ נגד החרדים".

    אייכלר שב והדגיש: "אם הוא יבוא ואם הם מכריזים מלחמה פיזית, תוך ניצול החסינות וגיוס שוטרים והם יבואו להפוך את הכותל לזירת מלחמה – בוודאי שנצטרך לצאת ולהגן על הכותל".

    אייכלר נשאל האם הגיע העת לצאת לרחובות, וסיפר: "בסוף ימי בית שני, כשהרומאים כבשו את ירושלים והבריונים רצו ללכת להילחם בהם, רבי יוחנן בן זכי והתנאים לא תמכו בדרך הזו. להפך, הם אמרו 'תן לי יבנה וחכמיה'. הדרך של כל גדולי הדורות וגם בדורנו היא 'תן לי יבנה וחכמיה'. 'יבנה וחכמיה' זה לא רק אנחנו, אלא כל היהודים המסורתיים שרוצים לשמור על התורה ורוצים בקדושתה".

    הוא התייחס להתנהלות השר הנדל בפגישה עם כמה מחשובי הרבנים והאדמו"רים בתחילת השבוע וליחס המזלזל: "אני בטוח שאם זה היה שר קיבוצניק מהשמאל הרחוק, הוא היה לפחות חובש כיפה לכבוד הרבנים. בגלל שהשר הזה גדל בבית דתי ופרי החינוך הדתי לאומי, אפשר היה לצפות שמינימום זה שיהיה לו קצת כבוד לאותם אדמו"רים שהגיעו לשם. היחס שלו לגדולי התורה היה מביש וזה חלק מהאווירה הכללית בארץ".



    0 תגובות