מקלב מזהיר: "הקדמת שעון הקיץ תוביל לחילולי שבת רח"ל"

    איתי גדסי No Comments on מקלב מזהיר: "הקדמת שעון הקיץ תוביל לחילולי שבת רח"ל"

    בעקבות פרסום תזכיר החוק להקדמת שעון הקיץ, מזהיר ח"כ מקלב: "הקדמת שעון הקיץ תביא תקלות רבות, לוחות השנה הודפסו והשבת תצא בשעה מאוחרת יותר מאשר המודפס בלוחות השנה. דבר שיביא להכשלת אנשים רבים ולחילולי שבת רח"ל. אי אפשר לשנות את הזמנים באמצע השנה"

    אורי מקלב צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב, מזהיר מפני המהלך אותו מקדמת שרת הפנים, איילת שקד להקדמת שעון הקיץ: "תחרות יחסי הציבור בין שרי הממשלה מי מוביל רפורמות קיצוניות מביא אותם לעשות דברים פזיזים וחסרי אחריות", אומר מקלב.

    לדבריו "הקדמת שעון הקיץ תביא תקלות רבות, לוחות השנה הודפסו והשבת תצא בשעה מאוחרת יותר מאשר המודפס בלוחות השנה. דבר שיביא להכשלת אנשים רבים ולחילולי שבת רח"ל. אי אפשר לשנות את הזמנים באמצע השנה".

    מקלב הוסיף: "מעבר להבטחה בתיקון האחרון כי לא ישנו עוד זה משבש לאזרחים את לוחות הזמנים, ומערער את היציבות, אנשים רבים קבעו אירועים על סמך או וחושך וכעת הצעה זו תשבש זאת. לצערנו נראה כי הכשלת הציבור בשמירת השבת לא נמצאת על שולחנם של אנשי מפלגת ימינה".

    תגובתו של מקלב מגיעה בעקבות פרסומו של תזכיר הצעת החוק של שקד, שהתפרסם היום.

    כזכור, לפני כשבוע, הודיעה שרת הפנים: "החלטתי להקדים את שעון הקיץ לתחילת מרץ, במקום בסופו. ואין מה לדאוג, הזריחה מספיק מוקדמת כך שהילדים ילכו לבית הספר באור והמתפללים יספיקו להתפלל שחרית לפני העבודה. המטרה היא להעביר בחודש הקרוב את החוק, כך שיחול עוד השנה", עדכנה שקד.



    0 תגובות