ח"כ כהן: "בערב פתיחת שיחות הגרעין, בעת האיום הכי משמעותי לפיד בחופשה"

    איתי גדסי No Comments on ח"כ כהן: "בערב פתיחת שיחות הגרעין, בעת האיום הכי משמעותי לפיד בחופשה"

    שר המודיעין לשעבר אלי כהן בריאיון ל"מהדורת הבוקר" תוקף את התנהלות הרשלנית של הממשלה מול האיום האיראני והחקירות הלא חוקיות שעבר ניר חפץ במשטרה

    צילום: פלאש 90
    12:16
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on נעצרו מחבלים שהיו מעורבים בפיגועי ירי ומטענים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר המודיעין לשעבר ח"כ אלי כהן (הליכוד) התראיין היום (חמישי) ל"מהדורת הבוקר" וביקר בחריפות את התנהלות הממשלה מול האיום האיראני, "האיום המשמעותי על ישראל זה הגרעין האיראני, וערב פתיחת שיחות הגרעין האירוע הכי משמעותי שר החוץ יוצא לחופשה פרטית בפריז. הם חדלי אישים ולא מסוגלים. הם קשורים את גורלנו בארה"ב, שיחד עם זאת שהיא ידידה גדולה אנחנו תחת הסיכון הכי גדול".

    כהן הוסיף כי רואים את ההבדלים בין הממשלות לעיני כל, "מדברים על הקמת קונסוליה, הם מגבילים את הבניה, מדינות המפרץ מתחילות לרחרח מה קורה באירן במקום להתקרב יותר לישראל. אצלנו היתה העברת שגרירות לירושלים, ריבונות בגולן ו-4 הסכמי שלום".

    כהן סיפר על התנהלותו של בנט ואמר, "אני ישבתי עם בנט בקבינט הוא היה ילדותי, היינו מקבלים החלטה פה אחד, פתאום בתקשורת הוא רץ ומדבר נגד, והייתי משתומם יש לך השגות תגיד בקבינט למה לא הצבעת נגד?".

    כהן הבהיר כי באיום האיראני, "אנחנו ניתן גיבוי מלא לפעול צבאית נגד איראן, אני יודע שבזכות המאמצים של נתניהו והמדיניות שהוביל אנחנו הצלחנו למנוע איראן גרעינית, והטלת הסנקציות והפיכת איראן לבעייה עולמית. אני בהחלט מודאג מהקבינט הנוכחי, יש שחיקה במעמדה של ישראל בעולם. לבנט אפי' אין לו תמיכה ציבורית".



    0 תגובות