עורך הדין פורר: "נראה שהפעילו על חפץ שלא כחוק שיטות של שב"כ"

    המהדורה המרכזית No Comments on עורך הדין פורר: "נראה שהפעילו על חפץ שלא כחוק שיטות של שב"כ"

    פרקליט הצמרת עוה"ד דוד פורר על ההתפתחויות במשפט נתניהו עם חשיפת שיטות החקירה שהובילו לעדות עד המדינה ניר חפץ כנגד ראש הממשלה לשעבר, נתניהו: "הדברים מזעזעים, חפץ לא קיבל אוכל, נמנעה ממנו שינה, לא קיבל טיפול רפואי, חדר עם פשפשים שגרמו לו לפצעים ושלפוחיות בכל הגוף"

    ניר חפץ צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בראיון במהדורה המרכזית עם אבי מימרן אמר עורך הדין דוד פורר על עדותו של  ניר חפץ, עד המדינה נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: "הכי טוב לתאר את הדברים שהיו בבית המשפט היום מתוך החקירות שהוקלטו והוסרטו, הדברים מזעזעים, התיאור של הדברים הוא שהוא נעצר נלקח לתא עם כל אנשים, לא קיבל אוכל, נמנעה ממנו שינה, לא קיבל טיפול רפואי, חדר עם פשפשים שגרמו לו לפצעים ושלפוחיות בכל הגוף".

    "החוקרים איימו עליו שיפגעו בפרנסתו ובמשפחתו, איימו שיפגעו בעתיד הכלכלי שלו, השתמשו בפרטים מביכים שפוגעים בצנעת הפרט. כאן זאת נקודה חשובה, אם יודעים על מחבל שביצע פיגוע והוא פצצה מתקתקת לשב"כ יש כלים להפעיל עליו, אבל כאן נראה שהפעילו עליו שלא בצדק ושלא כחוק שיטות של שב"כ" אמר עוה"ד פורר.

    "האירוע של היום הוא האלימות הקשה שחוקרים הפעילו על אדם ועל בני משפחתו באופן לא חוקי. מה יחליטו השופטים האם הם יחליטו לבטל את העדות זה לא רלוונטי ופחות חשוב לגבי היחס לפעולות של המשטרה האם זה יזעזע וישנה את המערכת או שזה יתפוס כותרות יום או יומיים ואחרי כן לא ישתנה דבר".

    האזינו:



    0 תגובות