הרב יהודה דרעי: "עלינו לעשות הכל לשמור שהכותל יהיה קדוש וטהור"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הרב יהודה דרעי: "עלינו לעשות הכל לשמור שהכותל יהיה קדוש וטהור"

    בהדלקת נר רביעי של חנוכה ברחבת הכותל המערבי, כובדו הגאון הרב יהודה דרעי רבה של באר שבע ומפקד משטרת ירושלים ניצב דורון תורג'מן | תיעוד

    צילום: הקרן למורשת הכותל
    8:52
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ דנון: עלינו להתחשב אך ורק באינטרס הישראלי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נר רביעי: כמידי ערב גם הערב (רביעי) נערך טקס הדלקת נרות חנוכה ברוב עם בחהוכית בענק הנמצאת ברחבת הכותל המערבי. במעמד כובדו בהדלקה רבה של באר שבע הרב יהודה דרעי, בכירי משטרת מחוז ירושלים, מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן, סגן מפקד מחוז ירושלים תת ניצב דני לוי, רב המשטרה ניצב משנה הרב רמי ברכיהו וקהל רב.

    רב הכותל המערבי הרה"ג שמואל רבינוביץ שליט"א אמר בעת ההדלקה: "בימים אלו, בהם אנו מציינים את נס ניצחון המעטים מול הרבים, אנו רוצים להוקיר תודה והערכה רבה למשטרת ישראל ולכלל כוחות הביטחון שעושים לילות כימים לשמור על ביטחונה של ירושלים בכלל והעיר העתיקה בפרט ומסמלים את עוצמתה ואיתנותה "על חומותיך ירושלים הפקדתי שומרים".

    רבה של באר שבע הרב הגאון יהודה דרעי אמר: "כשם שהחשמונאים התאמצו לחפש פח שמן קדוש וטהור בחותמו של כהן גדול כך עלינו לעשות הכל לשמור שהכותל המערבי יהיה קדוש וטהור בחותמו של כהן גדול. יש להתאחד בכותל המערבי".

    מפקד מחוז ירושלים במשטרה ניצב דורון תורג׳מן שהתרגש במעמד הגדול אמר: "אני נרגש על הזכות להדליק את נרות החנוכה פה בכותל המערבי. נמצאים פה מפקדים ושוטרים שעושים פעילות מאומצת ונחושה בכדי להביא ביטחון לתושבי העיר והבאים בשעריה. אנחנו כאן משטרת ישראל, נמשיך להיות חזקים, נחושים ואיתנים ולשמור על ביטחון העיר".



    0 תגובות