מאות יועצי משכנתאות השתתפו בכנס השנתי

    עפר גדנקן No Comments on מאות יועצי משכנתאות השתתפו בכנס השנתי

    הכנס נערך בחסות בנק לאומי ● הכנס עסק השנה בשינויים שערכו בנק ישראל והאוצר בתחום המשכנתאות

    צילום: יח"צ התאחדות יועצי המשכנתאות
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכנס מיוחד שנערך ע"י התאחדות יועצי המשכנתאות למגזר החרדי השתתפו הנהלת התאחדות יועצי המשכנתאות, חברי הוועדה המקצועית, בכירי בנק לאומי שפרסו את חסותם על הכנס השנתי, מאות יועצי משכנתאות מהמגזר החרדי, בכירים מתחום הכלכלה בישראל, ועוד.

    הכנס השנתי עמד השנה בסימן השינויים בתחום המשכנתאות, מהעלייה באינפלציה ועד הרפורמה הצפויה של בנק ישראל, כן הועלו במהלך הכנס סוגיות מרכזיות וחשובות המעסיקות את מערכת המשכנתאות בישראל.

    את הכנס פתח הרב יוסף קירשנבוים יו"ר המחוז החרדי בהתאחדות,  ואמר, כי "המדד להצלחה הוא אמון החברים במערכת, וזו נקודת ציון לשבח להנהלת ההתאחדות שהצליחה לשנות את סדר היום הציבורי בהעלאת נושאים בוערים בתחום המשכנתאות, לקדם ולהנגיש ליועצים הרבה מאד נושאים והביאו ליעילות ומקצועיות עבודתם, ובכך להטיב עם הלקוחות".

    בכירי בנק לאומי שהשתתפו בכנס ואף פרסו את חסותם, הציגו את התוכניות לטווח ארוך ובהם הגברת שיתוף הפעולה והעבודה עם היועצים מהמגזר החרדי, מר אורי יוניסי ראש חטיבת קשרי לקוחות בבנק לאומי הדגיש במהלך הכנס כי במטרות הבנק הגדלת שיתוף הפעולה עם יועצי המשכנתאות, ואף פיתוח כלי עבודה ייחודיים עבורם. .

    בנק לאומי, פרס את חסותו על הכנס השנתי של יועצי המשכנתאות למגזר החרדי, במסגרת הפעילות הענפה של הבנק במגזר החרדי בכלל ובתחום המשכנתאות בפרט. אורי יוניסי, סמנכ"ל בכיר וראש חטיבת קשרי הלקוחות בלאומי השתתף בכנס לצד בכירי הנהלת הבנק ואף נשא דברים בפני המשתתפים. בדבריו העביר יוניסי סקירה מקצועית מרתקת על המגמות בתחום המשכנתאות בישראל, ופירט על השירותים הייעודיים שלאומי מעמיד לרשות יועצי המשכנתאות במגזר החרדי.

    הרב פנחס וינד, בעל מחבר ספר 'ברית פנחס' על הלכות ריבית, העביר למשתתפים – יועצי המשכנתאות הרצאה מעניינת בנושא  הלכות ריבית והיתר עסקה, נושא חשוב שהם נתקלים בו במהלך עבודתם.

    כן התקיימו בכנס הרצאות בנושאי תמהילי משכנתא והשפעות השינויים בשוק, האינפלציה הגבוהה ןהרפורמה שבנק ישראל פירסם לאחרונה, במטרה לעלות את המקצועיות של יועצי המשכנתאות במגזר החרדי שניצבים בפני אתגרים מיוחדים בכל הקשור לציבור הצרכנים החרדי.

    הרב קירשנבוים מציין כי כי על פי סקר שערך איגוד הבנקים לאחרונה, אחוז השימוש ביועצי משכנתאות במגזר החרדי עומד על 70% לעומת 40% במגזר הכללי, זה נתון שמטיל אחריות כבדה על היועצים במגזר, ומחייב אותם להתמקצע ברמות גבוהות.עוד אומר, כי כיום רוב יועצי המשכנתאות המקצועיים חברים בהתאחדות יועצי המשכנתאות, והחברות בהתאחדות אף יכולה לשמש כתו תקן מקצועי המעיד על היועץ כמקצועי וישר.



    0 תגובות