בידוד לשבים מחו"ל – במלונית או בבית? | כל הפרטים

    אליהו גרין No Comments on בידוד לשבים מחו"ל – במלונית או בבית? | כל הפרטים

    השבים מחו"ל יועברו למלוניות ויוכלו להשתחרר כעבור 24 שעות רק בהצגת תוצאה שלילית והסכמה למעקב טכנולוגי. מבודד שיסרב לתנאי פיקוח טכנולוגי – ייאלץ לשהות במלונית מטעם המדינה למשך כל ימי הבידוד | כל הפרטים

    נתב"ג צילום: פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כחלק מההתמודדות המדינה עם חדירת וריאנט "אומיקרון" לישראל נערכת משטרת ישראל לאכיפת בידודי השבים ממדינות "אדומות". בעקבות גילוי הזן "אומיקרון" בישראל אושרו תקנות חדשות המטילות חובת בידוד על כלל החוזרים מחו"ל, לרבות מחוסנים ומחלימים.

    במשטרת ישראל ובמשרד לביטחון פנים מסבירים, כי כלל החוזרים ממדינות אדומות, יחויבו בבידוד מלא במלונית מטעם המדינה למשך 24 שעות ויוכלו להשתחרר בכפוף להצגת תוצאת בדיקת pcr שלילית וחתימה על הסכמה לאכיפה טכנולוגית, "הסכמון".

    חתימתו של המבודד על חוזה "ההסכמון", הינה תנאי מחייב לשם סיום בידוד במלונית מטעם המדינה ומעבר להמשך בידוד בכתובת ובמקום אשר אותו יציין המבודד. תנאי ההסכמון, מחייבים את המבודד לשתף את מיקומו באמצעות מכשיר הנייד\נייח שברשותו בכל זמן נתון בו יתבקש ע"י משטרת ישראל ובכפוף לאישור הודעת סמס הדורשת את שיתוף המקום, כך תוכל המשטרה לוודא כי המבודד שוהה במקום הבידוד עליו הצהיר עם שחרורו ממלון הבידוד.

    במשטרה מבהירים, כי מבודד שיסרב לתנאי פיקוח טכנולוגי ולפרטים המפורטים בחוק, ייאלץ לשהות במלונית מטעם המדינה למשך כל ימי הבידוד וזאת בהוראת נציג מוסמך לכך.

    בהודעה המשותפת נמסר: "המשרד לבט"פ יחד עם משטרת ישראל נערכים למשימת האכיפה הטכנולוגית, לשם מניעת התפשטות  וריאנט האומיקרון  וביצוע משימת אכיפת המבודדים אשר משמעותית בקטיעת שרשראות ההדבקה ומנעת התפשטות הוריאנט".



    0 תגובות