בכירי משרד הבריאות בבית החולים השיקומי

    אבי יעקב No Comments on בכירי משרד הבריאות בבית החולים השיקומי

    ביקור ראשון של שר הבריאות ניצן הורביץ ומנכ"ל משרדו, פרופ' נחמן אש בכפר השיקומי ובבית החולים השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן" | השניים סיירו בכפר השיקומי אשר ממוקם במועצה האזורית מרחבים | שר הבריאות הורביץ אמר במהלך הסיור: "שמעתי הרבה על המקום הזה, אבל צריך לראות כדי להאמין"

    21:48
    16.04.24
    נתי קאליש No Comments on "מקרה נדיר": נעצר אנטישמי שריסס כתובות נאצה באומן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביקור ראשון של בכירים במערכת הבריאות בכפר השיקומי "עדי נגב", במהלך הביקור נחשפו שר הבריאות ומנכ"ל המשרד,  לפעילויות הכפר השונות בהם נפגשו עם מטופלים במחלקת שיקום ואשפוז, דיירים המתגוררים בכפר ועם ילדים בגן חינוך מיוחד. במהלך הסיור, שאלו את אנשי הצוות על העבודה רבה שהם עושים עבור המטופלים ועל המורכבויות השונות.

    את הסיור ליוו האלוף במיל', יו"ר הכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן", דורון אלמוג, ומנכ"ל הכפר, אבי וורצמן. שר הבריאות, ח"כ ניצן הורוביץ אמר: "שמעתי הרבה על המקום הזה, אבל צריך לראות כדי להאמין. הכפר השיקומי עדי נגב – נחלת ערן הוא פשוט פלא. תודה לצוות המדהים שעושה עבודת קודש עם כל מטופל, ולדורון אלמוג שהגשים חלום מדהים. כמו שהתחייבנו, משרד הבריאות ימשיך לתמוך במקום הנפלא הזה. יישר כוח".

    מנכ"ל הכפר השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן", אבי וורצמן: "ביקור שר הבריאות ומנכ"ל משרד הבריאות מהווה בשורה חשובה לתושבי הנגב והדרום להמשך פיתוח בית החולים השיקומי, מרכז המחקר, מרכז לרפואת ילדים ופתרונות לאנשים עם מוגבלות בקהילה. מצפים להמשך שיתופי פעולה פוריים עם משרד הבריאות עבור אלו שקולם לא נשמע".



    0 תגובות