עו"ד ששי גז: "אם פילבר לא יספק את הסחורה, לא יהיה תיק"

    מהדורת הבוקר No Comments on עו"ד ששי גז: "אם פילבר לא יספק את הסחורה, לא יהיה תיק"

    פרקליט הצמרת, עו"ד ששי גז בשיחה עם 'קול חי': "עדותו של ניר חפץ לא סיפקה עד כה את ההוכחה העיקרית של סיקור חיובי תמורת ההבטחות הרגולטוריות. אם שלמה פילבר לא יתן להם את זה בהמשך, לא יהיה תיק"

    בית המשפט המחוזי בירושלים | צילום: Olivier Fitoussi/Flash90 צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

    פרקליט הצמרת, עורך הדין ששי גז שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, על משפטו של ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו. בפתח הריאיון הוא הקדים ואמר: "אם אתה שואל את מתנגדי נתניהו העדות מוצקה וגרסאות העדים סבירות והגיוניות, אם תשאל המתנגדים למשפט יגידו לך שהכל מתרסק. אני אנסה להישאר בזירה המשפטית ולהסתכל על זה אובייקטיבית".

    לדברי עו"ד גז: "עדותו של חפץ לא סיפקה את ההוכחה העיקרית. בתיק 4000 הקושי הוא להוכיח לא רק את הסיקור החיובי, אלא גם סיקור, וגם סיקור חיובי ושהוא ניתן לבקשת ביבי ולא משפחתו והכי חשוב – שביבי ביקש את זה ובתמורה התכוון לתת הטבות הרגולטוריות, את הקשר הסיבתי הזה אין להם עד עכשיו".

    הוא הוסיף: "אני לא חושב שהסיקור היה ברמה שאפשר להגיד שהיא חריגה, אבל זה אפשר לומר שלכאורה הם באמת חשב כך ומאמינים בזה. הנקודה העיקרית היא להוכיח שראש הממשלה לשעבר ביקש את הסיקור תמורת טובות הנאה לאלוביץ'".

    עוד אמר עו"ד: "נשאר להם רק את פילבר כעד משמעותי להמשך קיום התיק – אם הוא לא יתן להם את זה לא יהיה תיק".

    הוא נשאל האם המשפט 'מתמוטט': "אני לא אוהב את המילה ממוטט, משפט זה מרתון ארוך ואי אפשר להסתכל תחנה, תחנה. התביעה הודיעה מההתחלה שאין פה אקדח מעשן (ראיה ממשית) אלא יש כאן פאזל שממנו תהיה תמונה רחבה". עם זאת, הוא הוסיף והמחיש: "בשבת שיחקתי עם הנכד בפאזל והיה חסר חלק ואמרתי לו – כשאין את החלק הזה אי אפשר להשלים את הפאזל".

    עו"ד גז התייחס לתרגיל החקירה שנעשה לחפץ: "התרגיל עצמו שעשו לחפץ הוא אסור תכלית. הבעיה שלי היא ששוטרים יודעים שהתרגיל הוא פסול וממשיכים לעשות אותו כי הם יודעים שבית המשפט יעשה להם נו נו נו ועדיין יקבל את העדות".



    0 תגובות