חמאס מאיימת על צעדת הדגלים בלוד וקוראים לערבים לעצור אותה

    נדב דוד No Comments on חמאס מאיימת על צעדת הדגלים בלוד וקוראים לערבים לעצור אותה

    ארגון הטרור חמאס קורא לערביי רמלה ולוד לצאת ולמנוע את צעדת הדגלים המתוכננת ליום ראשון הקרוב, בארגון הטרור קראו לעצור את הצעדה בכל האמצעים העומדים לרשותם. ממארגני הצעדה נמסר: "אין כל פלא בכך שחמאס, שהצטרף לגל הפרעות בקיץ האחרון, קורא לפעול נגדנו"

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התנגשות בפתח? ארגון הטרור רצחני חמאס, קרא היום (שלישי) לערבי לוד ורמלה לעצור את תהלוכת הדגלים המתוכננת ליום ראשון הקרוב נר שמיני של חנוכה. דובר ארגון הטרור, כינה את צעדת הדגלים כ'פרובוקציה' וקרא לערביי האזור לעצור בכל כוחם ובכל האמצעים העומדים לרשותם את קיום התהלוכה בערים המעורבות.

    התהלוכה שמארגנים קבוצת ארגונים יהודיים הדואגים לחיזוק הקהילות היהודיות בערים המעורבות, תהיה על רקע פרעות תשפ"א ממנה סבלו יהודי הערים רמלה ולוד.

    ממארגני הצעדה נמסר בתגובה לאיומי חמאס, "הנפת דגלי ישראל ברחובותיה של מדינת ישראל הוא צעד מתבקש ובסיסי לחיזוק ותמיכה באחינו, תושבי הערים המעורבות שעברו קיץ קשה. אין כל פלא בכך שחמאס, שהצטרף לגל הפרעות בקיץ האחרון, קורא לפעול נגדנו, כפי שאין כל פלא בכך שגורמים מתסיסים ומסיתים מתעטפים באצטלא צדקנית וקוראים להנפת הדגל 'פרובוקציה' שיש למנוע".

    "הצעדה תתקיים כמתוכנן, בתיאום מלא עם הרשויות ועם כוחות הביטחון. אף אחד לא יוריד לנו את הדגל! אנחנו מזמינים את כל עם ישראל להצטרף ולהשתתף – לא ניתן לחמאס לנצח אותנו".

     



    0 תגובות