ח"כ פרוש: "בעוד 4 שנים, יצטרכו לבנות 2 ערים כמו אלעד בכל שנה לחרדים"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ פרוש: "בעוד 4 שנים, יצטרכו לבנות 2 ערים כמו אלעד בכל שנה לחרדים"

    ח"כ מאיר פרוש בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מספר על ההכנה לפגישה בין האדמורי"ם והרבנים לשר התקשורת על הקומה הכשרה, ומבהיר האם היה מודע לתוכן הפגישה? על אפשרות של הפגנת ענק כנגד הממשלה, "אני רק מקבל פקודות". והאם אלפי היח"ד באלעד עונות על מצוקת החברה החרדית?

    צילום: פלאש90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן סיפר על הפגישה בין הרבנים והאדמורי"ם לשר התקשורת בכדי לבטל את החלטתו לביטול הקומה הכשרה, "אני נתבקשתי לקראת הפגישה לערוך מכתב שיהיה חתום על ידי חברי הכנסת של יהדות התורה, והחתמתי את חבריי והעברתי את זה לידי כ"ק האדמו"ר מסטריקוב, התבקשתי לעשות את זה גם בש"ס, העברתי את זה לידי ח"כ ינון אזולאי שהוא בקשר עם הרבנים על הנושא המדובר. לקראת הפגישה לא ידעתי מי הולך להיפגש".

    פרוש הוסיף, "הנושא הזה מאוד חשוב, היחודיות שלנו שיש לנו פלאפונים כשרים, לא הייתי קשור לארגון הפגישה ורק אחרי זה שמעתי על הפגישה". פרוש התייחס לדבריו של השר לרבנים ואמר, "באו אליך אוטריטות ואנשים מפורסמים בציבור החרדי – תכבד. חשבנו שאולי הדיבור יהיה שונה, אבל החוצפה כנראה נמצאת בו".

    הדיל בין רע"מ ליהדות התורה , "אני לא יודע, אבל אני פניתי בשם יהדות התורה ואמרתי לעבאס שזה יהיה לא הוגן מצידם שאתם תעבירו את החוק שאומר לנו ללכת לצבא והם לא הולכים בעצמם לצבא. אין דבר כזה שמי שיושב ולומד לא יקבל דיחוי לא מעניין אותנו כן עמדו ביעדים או לא עמדו ביעדים, אצל הערבים הסיפור שונה".

    פרוש הוסיף, "אז התקשורת והשמאל תקפו אותנו שאנחנו לא הולכים לצבא, עכשיו לערבים שגם לא הולכים לצבא מקבלים 53 מיליארד, לומר לך שלא עניין הצבא זה מה שאכפת להם".

    על הפגישות של אביו זצ"ל עם ראשי המדינה וההפגנות שארגן למען היהדות, והאם נראה בקרוב אירועים דומים נשאל פרוש והשיב, "אני לא מנהל את סדרי היום של היהדות החרדית, אז שהביאו חצי מיליון איש לבג"ץ היו גודלי ישראל שאמרו לצאת ולארגן את האירוע הזה. אני לא נותן את ההוראה, אני מקבל פקודות".

    על אישור אלפי יחידות הדיור באלעד אומר פרוש, "זה לא פתר את הבעייה של הציבור החרדי. עוד 4 שנים כל שנה יצטרכו לבנות שני ערים בגודל של אלעד וביתר. אבל עוד 4 אלף יחידות דיור. אבל מנגד לקחו לנו 10 אלף יחידות דיור בחריש וזה מכעיס".

     

     

     



    0 תגובות