פגישת השר הנדל עם הרבנים מעוררת סערה: "העגלה מלאה'? ברפש"

    מהדורת הבוקר No Comments on פגישת השר הנדל עם הרבנים מעוררת סערה: "העגלה מלאה'? ברפש"

    בשיחה עם 'קול חי', אנשי התקשורת החרדים גואל ועקנין ודודי זילברשלג תקפו את שר התקשורת על רקע חוסר הכבוד שהפגין כלפי רבנים חשובים שהגיעו להפגש איתו: "שר מחוצף, נבוב, שמדבר איתנו על 'עגלה מלאה'. בטח שהיא מלאה – ברפש"

    צילום: צילום מסך
    10:21
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on האביב כבר כאן: אורי בץ עם התחזית

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: צילום מסך

    אנשי התקשורת גואל ועקנין ודודי זילברשלג שוחחו עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, על הפגישה שנערכה אתמול בין כמה מגדולי ישראל ורבנים חשובים לשר התקשורת, יועז הנדל בנושא הטלפונים הכשרים – משם יצאו סרטוני וידאו בהם נראה השר 'מטיף' לרבנים על רקע מאבקם נגד הטלפונים הלא כשרים.

    גואל ועקנין: "אותו עסקן שעומד מאחורי גרירת גדולי ישראל ללשכת שר התקשורת צריך להיות מוקע מכל פעילות ציבורית בתוך המגזר החרדי. באירוע כזה שבו מגיעים גדולי ישראל מכל העדות והחוגים ללשכת שר – ההסכמות היו צריכות להסגר הרבה קודם. במקום זאת, הם הגיעו ונאלצו לשמוע את הדיבור החצוף של שר התקשורת".

    "אם הם היו אמורים להגיע זה נטו בכדי לתת להנדל את ליטרת הכבוד שלו", מוסיף ועקנין. "כל בר דעת יודע ששר התקשורת הנדל הוא אדם חלש, הוא בא והולך מהמשרד. יש שם פקידות מקצועית שלא סופרת אותו, הוא לא מעניין אף אחד. במצב של הקומות הכשרות הוא לא יזיז שום דבר".

    בהמשך, הוא תקף את ועדת הרבנים לענייני תקשורת: "צריך לפרק את הדבר הזה שנקרא ועדת הרבנים לענייני תקשורת. המצב הוא בלתי נסבל, כשאני מקבל במכשיר הכשר שלי אינספור טלפונים של פרסומות וכדומה. מי נתן להם בכלל את המספר שלי? איך הם מגיעים אליו?"

    איש התקשורת, דודי זילברשלג: "אני מרגיש קצת אי נוחות היות ואני מכיר את ועדת הרבנים מערש הקמתה, אז יש הרבה פנים לדבר. אני יודע את הקושי עם דעת הקהל וקשיים מסוימים שיש עם ההתנהלות, אבל במקרה הזה ועדת הרבנים זה לא העניין. יש כאן שר מחוצף, נבוב, שמדבר איתנו על 'עגלה מלאה'. בטח שהיא מלאה – ברפש".

    "הלוואי שכל מנהיגי המדינה, האפסים הנבובים היו לוקחים אחוז אחד ממידותיהם של אותם רבנים".



    0 תגובות