- רדיו קול חי - -

סקר חדש: נתניהו ממשיך לצבור מנדטים, בנט וסער נעלמים

סקר ערוץ 14 שנערך ע"י מכון דיירקט פולס שמתפרסם הערב (ראשון) קובע כי הליכוד ממשיכה לנסוק בסקרים על גלי האכזבה של חלקים מהימין הרך מהממשלה הנוכחית. ימינה נמצאת על גבול אחוז החסימה ושוב מפלגתו של סער אינה עוברת את אחוז החסימה.

אילו הבחירות לכנסת היו נערכות היום: הליכוד בראשות בנימין נתניהו הייתה מקבלת 35 מנדטים, מפלגת יש עתיד של שר החוץ יאיר אחריה עם 19 מנדטים ואילו ימינה של ראש הממשלה נפתלי בנט נמצאת על סף אחוז החסימה ומקבלת 4 מנדטים בלבד. תקווה חדשה של גדעון סער לא עוברת את אחוז החסימה (2.39%).

המפלגה השלישית בגודלה בישראל על פי הסקר היא ש"ס שמקבלת בסקר 9 מנדטים, אחריה, כחול לבן של שר הביטחון בני גנץ ששומרת על כוחה מהבחירות האחרונות ומקבלת 8 מנדטים.

העבודה, הציונות הדתית, הרשימה המשותפת, יהדות התורה וישראל ביתנו מקבלות 7 מנדטים כל אחת. רע"מ של מנסור עבאס עולה ל-6 מנדטים ומרצ מקבלת 4 מנדטים בלבד על פי סקר ערוץ 14.

מי המתאים ביותר לכהן כראש ממשלה?

במענה לשאלה מי האם המתאים ביותר לכהן כיום כראש הממשלה ענו 42.1% מהנשאלים כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו הוא המתאים ביותר לכהן בתפקיד, אחריו שר החוץ יאיר לפיד עם 18.2% ואחריהם ראש הממשלה נפתלי בנט עם 15.4% בלבד.

יו"ר כחול לבן בני גנץ מקבל בסדר 11.1% התאמה לראשות הממשלה, 8.4% השיבו כי אף אחד מהמועמדים לא מתאים לתפקיד ואילו 4.8% השיבו כי אינם יודעים.