השר לשעבר ישראל כץ: "יש כאן מלחמת שמד"

    אסתי פלד No Comments on השר לשעבר ישראל כץ: "יש כאן מלחמת שמד"

    שר האוצר לשעבר ישראל כץ בריאיון ל"מהדורה המרכזית" ותקף בחריפות את התנהלות הממשלה הנוכחית על רקע הפגיעה הקשה בקודשי ישראל, "הממשלה מתנהגת כמו כת קיצונית הפוגעת בערכי היהדות". על העלאת המיסים, "זה לא הועלה אפי' ע"י הדרגים המקצועיים, זה ליברמן"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר לשעבר ח"כ ישראל כ"ץ התראיין הערב (רביעי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן וביקר בחריפות את התנהלות הממשלה והפגיעה בחרדים, "יש כאן ממשלה שמתנהגת כמו כת קיצונית שפוגעת בכל ערכי היהדות. יש כאן מלחמת שמד שמנסה לחסל את ישראל, כולנו באופוזיציה צריכים להתאחד" מבהיר כץ.

    כץ ההייחס לדבריו של לפיד על ראה"מ המנוח בן גוריון ואמר, "הממשלה מתנהגת כמו כת, רק להכות במסורת היהודית. להחזיר אותנו לתקופות של גזיזת פאות. לפיד אומר בריש גלי כי החזון שלו זה מדינה חילונית, 'כמו שרצה בן גוריון'. רק שגם בן גוריון הבין שאסור לנתק אותנו מהשורשים".

    עוד הוסיף, "הממשלה הזו מנסה לפגוע בסטטוס קוו שמקימי המדינה הסכימו עליו, הם יפגעו בהכל חוץ ממנסור עבאס, הוא יקבל כל מה שהוא ירצה, הממשלה תלויה בו, לכן עשרות מיליארדי דולרים הולכים להלבנת יישובי בדואים, חוק החשמל עם סעיפים שלא מפרסמים שמי שגר בבית לא חוקי יקבל חשמל, תוך אפלייה מוחלטת".

    כץ הבהיר כי המיסים על השכבות החלשות בעיקר באים מצד ליברמן, "המס על החד-פעמי לא הועלה מצד פקידי האוצר, אלא הוראה ישירה מצד ליברמן שרוצה לפגוע בכיס של המשפחות החרדיות. זה חטא ופשע, הוא מונע מנקמה".

    כץ ביקר את התנהלות שר השיכון על העלאת המיסים ואמר, "ע"פ טענת שר השיכון אלקין, מס הרכישה יבריח משקיעים וישאיר את הדירות לזוגות הצעירים. מדובר בתעמולה שקרית, העלאת מיסים היא לא פתרון".

     



    0 תגובות