גנץ חתם על שיתוף פעולה ביטחוני עם מרוקו: "צעד משמעותי"

    איתי גדסי No Comments on גנץ חתם על שיתוף פעולה ביטחוני עם מרוקו: "צעד משמעותי"

    שר הביטחון גנץ חתם עם שר ההגנה המרוקאי עבד אל-לטיף לודיי על הסכם שיתוף פעולה ביטחוני עם מרוקו: "צעד מאוד משמעותי שיאפשר לנו להחליף דעות"

    צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ, חתם היום (רביעי) במסגרת ביקורו במרוקו, על הסכם שיתוף פעולה ביטחוני (mou) עם שר ההגנה המרוקאי עבד אל-לטיף לודיי.

    ההסכם מספק מסגרת עבודה ליחסי הביטחון בין שתי המדינות, ויאפשר את תחילת שיתוף הפעולה הביטחוני הרשמי ביניהן. בין השאר, יכלול ההסכם את הסדרת שיתוף הפעולה המודיעיני, ויאפשר קשרים בין התעשיות, רכש ביטחוני וקיום אימונים משותפים.

    צילום: אלעד מלכה וטל עוז, משרד הביטחון

    צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

    במעמד החתימה ביקש שר הביטחון להודות למלך מוחמד השישי ולשר ההגנה, על פעולתם לחיזוק והרחבת היחסים בין המדינות.

    שר הביטחון גם הדגיש בפגישתו עם שר ההגנה, את חשיבות האצת שיתוף הפעולה, ליציבות האזור ולשגשוגו והביע תקווה שהוא יהיה פתיח להרחבה נוספת של הסכמי הנורמליזציה.

    גנץ אמר: "חתמנו עכשיו על הסכם מסגרת לשיתוף פעולה ביטחוני בכל המובנים עם ממלכת מרוקו, זה דבר מאוד משמעותי שיאפשר לנו גם להחליף דעות, יאפשר להיכנס לפרויקטים משותפים, יאפשר ייצוא ישראלי לכאן. אני חושב שהיחסים בין מרוקו לישראל צריכים להמשיך ולהתהדק, להמשיך להתפתח ולהתרחב ואני שמח שיש לנו חלק בעניין הזה".

    מוקדם יותר הבוקר, ערך שר הביטחון טקס במאוזוליאום של המלך מוחמד החמישי, ביחד עם ח״כ יעקב מרגי וח״כ רות וסרמן לנדא, וחברי המשלחת הישראלית.

    צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון



    0 תגובות