בלגיה תסמן מוצרים מיו"ש; ישראל: "ההחלטה תפגע גם בפלסטינים"

    שלמה ריזל No Comments on בלגיה תסמן מוצרים מיו"ש; ישראל: "ההחלטה תפגע גם בפלסטינים"

    בישראל גינו: "החלטת סימון המוצרים פוגעת בישראלים ופלסטינים כאחד ואינה עולה בקנה אחד עם מדיניות ממשלת ישראל הממוקדת בשיפור חיי הפלסטינים וחיזוק הרש"פ ועם והשיפור ביחסי ישראל עם יתר מדינות אירופה"

    צילום: Johanna Geron/FLASH90
    9:32
    29.03.24
    ידידיה מאיר No Comments on מטריד: חילול שבת המוני בשביל נאום פוליטי \\ ידידיה מאיר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בלגיה תסמן מוצרים מיהודה ושומרון. כך החליטה השבוע הממשלה הבלגית. בנוסף, הוחלט כי כל הסכם בין בלגיה וישראל יכלול סעיף שיבהיר כי ההסכם אינו תקף באזורי יהודה ושומרון ומזרח ירושלים. במקביל, הממשלה הבלגית החליטה על ביצוע עבודת מטה לבחינה של חרם מלא על מוצרים מהגדה המערבית.

    בתגובה, בישראל הוציאו הודעת גינוי רשמית. תחת הכותרת "ישראל מגנה את ההחלטה האנטי ישראלית של ממשלת בלגיה", נכתב כי "החלטת סימון המוצרים פוגעת בישראלים ופלסטינים כאחד ואינה עולה בקנה אחד עם מדיניות ממשלת ישראל הממוקדת בשיפור חיי הפלסטינים וחיזוק הרש"פ ועם והשיפור ביחסי ישראל עם יתר מדינות אירופה".

    בנוסף, סגן שר החוץ עידן רול שהמריא לביקור מדיני בבלגיה ולוקסמבורג ביטל בעקבות ההחלטה את הפגישות המתוכננות שלו עם משרד החוץ והפרלמנט הבלגי.

    סגן שר החוץ עידן רול, מסר: "החלטת ממשלת בלגיה מחזקת את הקיצוניים, לא מסייעת לקידום השלום באזור והופכת את בלגיה לגורם שאינו תורם ליציבות במזרח התיכון".



    0 תגובות