חה"כ אמסלם: "אני שר שירי שבת והם חוגגים עלי"

    המהדורה המרכזית 2 Comment on חה"כ אמסלם: "אני שר שירי שבת והם חוגגים עלי"

    חבר הכנסת דוד אמסלם לאבי מימרן: "במקום שיענו לגופו של עניין, למה הם גונבים אותנו בכנסת, ולמה הם מעיפים אותנו מהוועדות. אז הם מספרים 'אמסלם מדבר בסגנון כזה או אחר' | כשאני שרתי עם החברים שירי שבת כל השמאלנים חגגו עלי

    צילום: דוברות הכנסת, דני שם טוב
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ דודי אמסלם  בראיון חשוף לאבי מימרן במהדורה המרכזית: השמאל הביריוני בכנסת שרומס כל עיקרון, כל נוהל וכל נוהג – הוא בא להטיף לנו מוסר. זהו מפלטו של הנבל. במקום שיענו לגופו של עניין, למה הם גונבים אותנו בכנסת, ולמה הם מעיפים אותנו מהוועדות. אז הם מספרים 'אמסלם מדבר בסגנון כזה או אחר'. אני לא יודע מה זה סגנון, אני מדבר בעברית תקנית. מי שמקלל אלו הם, לפיד הקלקר השווה אותנו ליגאל עמיר, בן אדם שלא שירת שירות משמעותי בצה"ל, שבקושי סיים שתיים עשרה שנות לימוד פתאום נהיה הוגה דעות, פתאום מאשים את אמסלם דוד".

    "בהחלט יש להם עניין להוריד לי את הראש ולהשתיק אותי. הייתי במשך ארבע שעות בשאלות ותשובות למאזינים וצופים. היה שם מישהו מהתקשורת, וחגגו עלי כל השמאלנים כשהייתי בבית הכנסת ובסעודות השבת" הדגיש אמסלם. "יש להם שלוש מאות כתבים והם לא השמיעו את הקול שלי כי הם לא הצליחו למצוא אותו כי הוא לא קיים – אני הולך לתבוע אותם יש דברים שלא עושים, דברים שהם בתום לב אני לא מרגיש אבל דברים שהם בכוונה אני לא הולך לוותר".

    "מתווה הכותל זה בעקבות החלטת בג"ץ. הם מכירים ברפורמים שמכנים את בית המקדש 'בית מטבחיים פרמיטיבי' רח"ל. צריך לשנות את ההרכב בבג"ץ, לשים שם אנשים חרדים ומסורתיים. יש בממשלה תחרות, 'חטוף כפי יכולתך' מי מעביר יותר חוקים אנטי-יהודיים.

    האזינו לראיון המלא:

     



    2 תגובות

    מיין תגובות