מתקפה על שקד: "חוק החשמל – הלבנה סיטונית של בניה בלתי חוקית"

    איתי גדסי No Comments on מתקפה על שקד: "חוק החשמל – הלבנה סיטונית של בניה בלתי חוקית"

    ראשי שדולת ארץ ישראל בכנסת תקפו: "אחרי שחלק ניכר מעדר העיזים של רע"מ הוצאו מהחוק, הוא הוחזר כמעט למתכונתו הראשונה, הגרועה, המבישה והמסוכנת. זהו חוק להלבנה סיטונית של בניה ערבית בלתי חוקית"

    וואליד טהאא צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימין תוקפים את השרה שקד, על רקע ההסכמות עם ח"כ וואליד טהאא על חוק החשמל, שיעלה להצבעה היום (שלישי) בוועדת הפנים. על דיווח ב'כאן חדשות', ברוב הסוגיות יחזרו לנוסח המקורי שאושר בקריאה טרומית, למעט בסוגיית המועד שהוועדה המחוזית והשרה יהיו מחויבים לאשר תוכניות מתאר.

    ראשי שדולת ארץ ישראל בכנסת, ח״כ יואב קיש וח״כ אורית סטרוק הגיבו: "אחרי שחלק ניכר מעדר העיזים של רע"מ הוצאו מהחוק, הוא הוחזר כמעט למתכונתו הראשונה, הגרועה, המבישה והמסוכנת.

    אנו קוראים לחברי השדולה להצביע נגד החוק, שאינו אלא חוק להלבנה סיטונית של בניה ערבית בלתי חוקית, חוק שמלכתחילה אסור היה להסכים לחוקק אותו".

    ב"פורום ההתיישבות הצעירה" הגיבו: "שקד מעניקה לתנועה האיסלמית חשמל ואור בזמן שאותנו היא משאירה בחושך. במקום ששרת הפנים – שנבחרה בקולות מצביעים תושבי ההתיישבות הצעירה – תתגאה בהסדרתנו, היא מתגאה ב״הישג״ שבזכותו יולבנו ״רק״ 70,000 בתים ערבים בלתי חוקיים.

    אנחנו מצפים ממי שמצליחה להגיע להבנות חגיגיות עם רע״מ, לדאוג לכל הפחות באותה מידה לאנשים שבחרו בה וחשים שוב מרומים".



    0 תגובות