הקואליציה דחתה את כל הצעות האי אמון; גלנט: "אין מנהיגות"

    איתי גדסי No Comments on הקואליציה דחתה את כל הצעות האי אמון; גלנט: "אין מנהיגות"

    הקואליציה דחתה את הצעות האי אמון שהגישו הליכוד, ש"ס ויהדות התורה כנגד מדיניות הממשלה שנדחתה ברוב של 61 מול 56 תומכים

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מליאת הכנסת דחתה היום (שני) את הצעות אי האמון שהגישו סיעות האופוזיציה. ההצעה "ההידרדרות החמורה של הביטחון האישי וביטחון הפנים בישראל"  של הליכוד, נדחתה ברוב של 51 תומכים מול 66 מתנגדים.

    ההצעה "ממשלה אכזרית שמעלה מיסים לאזרחים ואטומה לחלשים" של ש"ס ויהדות התורה, נדחתה ברוב של 56 תומכים מול 61 מתנגדים.

    ח"כ יואב גלנט הציג את הצעת הליכוד ואמר בדיון: "מאז כינונה של הממשלה הנוכחית חלה התדרדרות חמורה בביטחון הפנים ובביטחון האישי של תושבי ישראל. הממשלה לא מצליחה להשתלט על הפשיעה הערבית, הפלילית והלאומנית, בכל הארץ. הגיעה השעה לומר בבירור את הדברים – ממשלת ישראל מעוניינת לשים קץ לאלימות ולפשיעה הערבית בדרום, אך היא פשוט אינה מסוגלת לכך".

    גלנט הוסיף, "בממשלה הזו לא קיימת המנהיגות ולא קיימת הלכידות הנחוצות כל כך כדי לשים קץ לתופעת הפשיעה הערבית הלאומנית והפלילית. מן הראוי כי נאמר באופן צלול וברור: כניסתה לממשלת ישראל של מפלגת רע"מ, מפלגת האחים המוסלמים סניף ישראל, נותנת לגיטימציה ותחושת ביטחון לאלה המשוכנעים כי הם אדוני הארץ".

    השר לביטחון פנים עומר בר לב השיב: "אני מכבד מאוד את המוסד ואת היכולת של האופוזיציה להגיש הצעת אי-אמון. אבל יש רק מילה אחת לתאר את הצעת אי-האמון הזו שהגשתם היום, על הבוקה ומבולקה שהשארתם שלנו, והמילה הזו היא "חוצפה" – פשוט חוצפה".

     



    0 תגובות