השמאל רוצה להקים מיליציה נגד המתיישבים? שדמי: "תנו לנו להפעיל נשק"

    נדב דוד No Comments on השמאל רוצה להקים מיליציה נגד המתיישבים? שדמי: "תנו לנו להפעיל נשק"

    איש השמאל חיים שדמי התארח בוועדה בכנסת הדנה באלימות המתנחלים כלפי הפלסטינים כטענת השמאל, בדבריו אמר שדמי לחברי הכנסת, "אם אתם לא מסוגלים ואנחנו השכפ"ץ שלכם, תוך זמן לא רב מאוד תהיה התארגנות שלנו של "מאחז בשטחים" אנחנו נייצר את האבטחה לתושבים" שבכוונתו לתושבים הפלסטינים. יו"ר מועצת יש"ע פנה בתגובה למפכ"ל בכדי לעכב את שדמי לחקירה

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש השמאל חיים שדמי התארח היום (שני) בכנסת בוועדה הדנה באלימות המתנחלים כפי שהשמאל מגדיר אותה, בדבריו לחברי הכנסת והשרים אמר שדמי, "יש כאן דיון כאילו הכיבוש ואלימות המתנחבלים כאילו התחילה רק לפני שנתיים. אני שומע כאן רק דברת ולא פתרונות, מה זה כנס דברת? איפה הפתרונות? אז אם אתם לא מסוגלים ואנחנו השכפ"ץ שלכם, תוך זמן לא רב מאוד תהיה התארגנות שלנו של "מאחז בשטחים" אנחנו נייצר את האבטחה לתושבים" הבהיר שדמי את כוונותיו.

    שדמי פנה והבהיר לחבריו בשמאל, "אני רוצה לבקש מחברי הכנסת, די לקרוא להם מתנחלים, זה הזרוע האזרחית של הבככיבוש כבר חמישים שנה, אם אתם לא מסוגלים לעשות את העבודה אז אנחנו נעשה בשבילכם, אתם לא הייתם מסוגלים להתמודד עם אדון נתניהו ואנחנו עשינו את העבודה בשבילכם במידה רבה".

    שדמי לא התבלבל וקרא לחברי הכנסת לחמש אותו ואת חבריו בכדי לשמור על הפלסטינים, "אז אנא, תנו לנו את הרשות להפעיל נשק, אנחנו נעשה את עבודה עבור הפלסטינים – לא נפגע באיש".

    יש לציין כי השר עיסוואי פריג' בדיון עצר את שדמי והבהיר לו "לפי דעתי נספחת, לאט לאט". דבריו של חיים שדמי זכו למחיאות כפיים מהאורחים בוועדה.

    בתגובה לדבריו הקשים והמסוכנים של חיים שדמי, פנה יו"ר מועצת יש"ע, דוד אלחייני למפכ"ל המשטרה בבקשה לעכב לחקירה את חיים שדמי בגין איומים והסתה לרצח.
    כמו כן, מועצת יש"ע תפנה היום לאלוף הפיקוד בבקשה להוציא צו הרחקה מנהלי נגדו.

    אלחייני אמר בתגובה: "נחצה היום קו אדום- אדם קיבל את הרשות להסית לטרור נגד יהודים בכנסת ישראל. אנחנו קוראים לחברי הכנסת ולשרים לגנות את האירוע ולהבטיח שכנסים מסוג אלו לא יקבלו יותר במה בכנסת ישראל".



    0 תגובות