סמוטריץ': "נתניהו נרדף משפטית במטרה להדיח אותו ואת הימין מהשלטון"

    איתי גדסי No Comments on סמוטריץ': "נתניהו נרדף משפטית במטרה להדיח אותו ואת הימין מהשלטון"

    יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' התייחס למשפטו של נתניהו שנערך בימים אלה ויצא להגנתו באופן מלא, "שנאת נתניהו השתלטה עליהם, ומבקשים לאפשר ליועמ"ש להדיח ראש ממשלה מכהן בעצם ההחלטה להגיש נגדו כתב אישום"

    בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90
    19:28
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on קוגל או נשק חם? הדרישות של הרב ברושויסברגר לגיוס בצה"ל • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' התייחס היום (שני) למשפט נתניהו שנערך בימים אלו ואמר, "אנשים הגונים לא צריכים להישאר שווי נפש מול הקרקס שמתגלה במשפט נתניהו. מול הריקבון שמתגלה בשרשרת של מחדלים וכשלים שקשה שלא לייחס להם כוונת זדון מצד המשטרה והפרקליטות על כל בכיריה".

    סמוטריץ' התייחס לביקורת ואמר, ,עכשיו תראו, אני קורא מידי פעם כאלה שטוענים שאני מדבר מפוזיציה. שאני שפוט של נתניהו ולכן נצמד לבלוק שלו ותומך בו מול הרדיפה המשפטית שהוא עובר".

    סמוטריץ' הוסיף, "עזבו שזה מצחיק. הייתי מגדולי מבקריו של נתניהו עד כדי כך שהוא כמעט פיטר אותי מתפקידי כשר תחבורה. אבל אני משתדל להיות איש אמת ולנטרל פוזיציות".

    "את הנאום הזה נגד רדיפת נתניהו נתתי בכנסת הקודמת, אחרי שהוא זרק את חבריי ואותי לאופוזיציה. אז מה חשבתם, שאמכור את ערכיי ואמונותיי ואתכחש לאמת שלי על מה טוב ונכון למדינת ישראל רק כי הוא פגע בי?!" שאל סמוטריץ'.

    סמוטריץ' הסביר, "נכון, הוא היה לא בסדר. כלפיי, כלפי הציבור שאני מייצג, וכלפי עם ישראל. אבל האמת יותר חשובה, הצלת הדמוקרטיה יותר חשובה, ביעור השחיתות במערכת המשפט הישראלית יותר חשוב. ואת זה למרבה הצער לא מצליחים להבין קולגות שלי למערכת הפוליטית".

    עוד הוסיף, "אלה שנתנו לעלבונות והכעסים והמשקעים להוביל את קבלת ההחלטות שלהם, ובשל ייצר נקם בנתניהו הפנו עורף לערכים והבוחרים שלהם, פירקו את המחנה הלאומי, והקימו ממשלת שמאל עם תומכי טרור אנטי ציוניים שמסכנת את מדינת ישראל".

    סמוטריץ' ביקר את "הימניים" בממשלה ואמר, "עכשיו הם גם מחזקים עוד יותר את כוחה של מערכת המשפט, ממנים שופטים אקטיביסטים לבית המשפט העליון ומנציחים בכך את הרוב האקטיביסטי בעליון הרבה שנים קדימה, הורסים את השיטה הדמוקרטית שלנו ומביאים חוק לקציבת כהונה – שאין לו אח וריע באף מדינה עם משטר פרלמנטרי ובניגוד גמור למה שהם חשבו שטוב ונכון למדינת ישראל עד ששנאת נתניהו השתלטה עליהם, ומבקשים לאפשר ליועמ"ש להדיח ראש ממשלה מכהן בעצם ההחלטה להגיש נגדו כתב אישום".

    יו"ר הציונות הדתית אמר בסיום דבריו, "אבל נתניהו נרדף משפטית במטרה להדיח אותו ואת הימין מהשלטון באחת הפרשיות המסוכנות ביותר לדמוקרטיה וליהדות של המדינה. ובעניין הזה אני בצד שלו ושל תומכיו ומצביעיו הרואים בו את מנהיגם על מלא, ואעשה הכל כדי שהמזימה הזו תסוכל".



    0 תגובות