זאבי קצנלבוגן, שנפצע באורח קל בפיגוע בעיר העתיקה – שוחרר מביה"ח

    בנצי לייזרוביץ No Comments on זאבי קצנלבוגן, שנפצע באורח קל בפיגוע בעיר העתיקה – שוחרר מביה"ח

    קצנלבוגן הודה בחום לצוותי הדסה שטיפלו בו ביחידת הטראומה ובאשפוז במחלקה האורתופדית. "רק בריאות לכולם, תודה גדולה לכולכם"

    צילום: דוברות הדסה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במרכז הרפואי הדסה מעדכנים כי פצוע הפיגוע בעיר העתיקה, זאבי קצנלבוגן, שהובהל אתמול ליחידת הטראומה בהדסה עין כרם, שוחרר לביתו לאחר שטופל במחלקה לאורתופדיה.

    קצנלבוגן הודה בחום לצוותי הדסה שטיפלו בו ביחידת הטראומה ובאשפוז במחלקה האורתופדית. "רק בריאות לכולם, תודה גדולה לכולכם".

    אתמול (ראשון) שחזר קצנלבוגן את רגעי הפיגוע ממיטת בית החולים: "אני עולה בבוקר מתפילת שחרית בכותל המערבי, עדיין עטוף עם הטלית ועם התפילין על היד. אני עולה לבית, לעיר העתיקה ברובע היהודי. איך שאני מסתובב שמאלה לכיוון רחוב השלשלת אני שומע יריות, לא ממש מבין מה קורה ותוך כדי מקבל כאב חזק בזרוע במקום התפילין. כשאני מבין שקורה משהו אני לוקח אחורה חזרה לרחבת הכותל"…

    קרדיט צילום: דוברות הדסה

    צילום: דוברות הדסה

    הרוג ופצוע קשה בפיגוע בעיר העתיקה; המחבל מזוהה עם חמאס

    "היה לי נס גדול, הקב"ה עשה איתי חסד. יכולתי לפספס את החיים בשנייה וקיבלתי אותם במתנה", אמר קצנלבוגן בהודיה לקב"ה: "התפילין האלה הן חותם של אהבה מהקב"ה". הוא הוסיף "שמח שאני חי ונושם ויש לי תפקיד הלאה לפרסם את שמו של הקב"ה בעולם".

    בבית החולים שערי צדק עדכנו הבוקר לגבי מצבו של פצוע הפיגוע בעיר העתיקה. על פי העדכון, לאחר שהרופאים במרכז הרפואי ייצבו את מצבו, עבר הפצוע במהלך הלילה מספר ניתוחים נוספים. הוא מורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ ומצבו מוסיף להיות קשה אך יציב. הציבור מתבקש להמשיך ולהתפלל לרפואתו של אהרן יהודה בן טובה.



    0 תגובות