אגודת הסטודנטים החרדית של אונו עם מופע של רנד ורזאל

    עפר גדנקן No Comments on אגודת הסטודנטים החרדית של אונו עם מופע של רנד ורזאל

    ערב מיוחד מבית אגודת הסטודנטים החרדית של הקריה האקדמית אונו התקיים בשבוע שעבר בירושלים עם מופע מרכזי של שולי רנד ויונתן רזאל

    בנימין אשר-יושב ראש אגודת הסטודנטים נואם באירוע
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום שלישי שעבר התקיים אירוע מיוחד וראשון  מטעם אגודת הסטודנטים החרדית לסטודנטים הלומדים בקמפוסים החרדיים של הקריה האקדמית אונו בירושלים ובאור יהודה. במהלך האירוע נישאו דברים ע"י רבנים ואישים חשובים וגולת הכותרת היתה מופע מיוחד של הזמרים והיוצרים שולי רנד ויונתן רזאל.

    האירוע הייחודי מסוגו התקיים באולם 'היכל שלמה' המחודש בירושלים ופתח אותו בדברי ברכה הרב הראשי לישראל הרה"ג ר' דוד לאו שליט"א שדיבר מענייני דיומא בפרשת השבוע וחיזק את הסטודנטים העמלים בלימודיהם למען פרנסתם כי יזכו לקדש שם שמים. בהמשך נשא דברים גם הרב יחזקאל פוגל – אשר עמד בראש הקמפוסים החרדיים למעלה מעשרים שנה. הוא חיזק בדבריו את הקהל בהתבסס על דברי חז"ל כי תורה עם דרך ארץ זה סוד הדבר וניתן ללמוד לתואר, להתפרנס בכבוד ולהמשיך להיות יהודים יראי שמים ולהקפיד על קלה כבחמורה. גם יושב ראש אגודת הסטודנטים – בנימין אשר ברך את הסטודנטים הרבים, שיתף אותם בתכניות אגודת הסטודנטים והעמל הרב המושקע במתן מענה מלא לכל צרכיהם, כולל הפקת הערב הזה והזכיר את ייחודיותה של האגודה בהיותה אגודת הסטודנטים החרדית הרשמית היחידה בארץ. הרב צביקה כהן – סגן ראש עיריית ירושלים אשר נתנה חסות לאירוע נשא גם הוא דברים ולאחר מכן החל המופע הגדול.

    הסטודנטים נהנו מביצוע של יצירות הענק של האמן שולי רנד בליווי תזמורת של כלי נגינה בהרכב מלא, תוך קטעי סיפור ודרמה, וכן מביצוע של להיטי הרגש הגדולים של יונתן רזאל. בסיום הערב קיבלו הסטודנטים מתנה מפנקת של אוזניות בלוטוס איכותיות ויצאו לביתם בס"ד טעונים בכוחות להמשך למידה פוריה.

     

     



    0 תגובות