שר הביטחון: "אני יכול לתמוך בהסכם שיהיה חזק יותר וארוך יותר"

    איתי גדסי No Comments on שר הביטחון: "אני יכול לתמוך בהסכם שיהיה חזק יותר וארוך יותר"

    שר הביטחון גנץ התייחס בוועידת הארץ באנגלית למאמצים מול הרשות הפלסטינית תוך קריאה למדינות העולם לבוא לעזרה, ולהסכם הגרעין מול איראן

    בני גנץ צילום: פלאש 90
    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון בני גנץ נאם הערב (ראשון) בוועידת הארץ באנגלית- UCLA, בנאום שהוקלט מראש בו התייחס לאיום האיראני והסכם הגרעין שנמצא על השולחן, והמאמצים שעושה בזירה הפלסטינית תוך קריאה לעזרה ממדינות העולם.

    שר הביטחון התייחס להסכם הגרעין שעומד בין איראן לארה"ב ואמר, "איראן רואה את עצמה כהגמון המחמש "צבאות טרור" ומייצא אידיאולוגיה קיצונית, אמל"ח, מימון וכוח אדם במזרח התיכון. אני יכול לתמוך בהסכם שיהיה חזק יותר וארוך יותר, הסכם שייקח את איראן אחורה וישלול ממנה יכולות, תוך הפעלת פיקוח אפקטיבי על אתרי הגרעין – אך זה לא המצב כרגע" הבהיר גנץ.

    שר הביטחון גנץ התייחס לצעדים שמוביל מול הרשות הפלסטינית ואמר: " יש לנקוט צעדים שיתרמו לביטחון, ליציבות ולצמיחה הכלכלית. צעדים שיהיו רווח גם לישראל וגם לפלסטינים".

    בהקשר זה אמר גנץ, כי: "ארצות הברית, אירופה ומדינות נוספות מהמזרח התיכון צריכות לנצל את ההזדמנויות באזור, ולהשקיע בשיפור חייהם של הפלסטינים ובתמרוץ פרויקטים שיקדמו את הכלכלה הפלסטינית. כל זאת, בכדי לחזק את היציבות באזור".



    0 תגובות